اطلاعات بیماران کرونایی در برزیل فاش شد

به گزارش مجله کامسا، یکی از کارمندان بیمارستانی در برزیل دو مخزن اطلاعات بیماران مبتلا به کووید19 در این کشور از جمله اطلاعات رئیس جمهور و 7 وزیر او را فاش نموده است.

اطلاعات بیماران کرونایی در برزیل فاش شد

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

روزنامه برزیلی استادائو فاش کرد یکی از کارمندان بیمارستان سائوپائولو جزئیات مربوط به 2 مخزن اطلاعاتی دولت را در گیت هاب بارگذاری نموده و به این ترتیب اطلاعات میلیون ها بیمار مبتلا به کووید19 در این کشور را فاش نموده است.

در این مخزن ها اطلاعاتی از جمله نام بیماران، آدرس، اطلاعات شناسایی و تاریخچه پزشکی آنها وجود داشته است.

اطلاعات مذکور مربوط به بیماران کووید19 با علائم معتدل و همچنین مبتلایانی بوده که در بیمارستان بستری شده اند. جالب آنکه این اطلاعات حتی شامل بیماران رده بالا ماننده رئیس جمهور برزیل، خانواده او، فرمانداران ایالات ها و 7 وزیر است.

البته این اطلاعات از گیت هاب حذف شده اند و مقامات اقداماتی انجام دادند تا افراد غیرمجاز نتواننند به آنها دسترسی یابند. هنوز تعیین نیست چند فرد به این اطلاعات دسترسی داشته اند.

چنین دسترسی غیر مجازی بسیار خطرناک است و بیماران را در معرض ریسک کلاهبرداری و سرقت هویت قرار می دهد. این امر به خصوص برای بیمارانی چالش برانگیز است که در بیمارستان بستری هستند زیرا فرصت واکنش نسبت به هیچ گونه سرقتی را ندارند.،مهر

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 344

به "اطلاعات بیماران کرونایی در برزیل فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات بیماران کرونایی در برزیل فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید