درآمد سامسونگ در سال 2020 با وجود بحران کرونا افزایش یافته است

به گزارش مجله کامسا، سامسونگ جزئیات درآمد خود طی سه ماهه چهارم 2020 را منتشر نموده که طبق آن، این شرکت در سال 2020 با وجود چالش های بحران کرونا توانسته درآمد بیشتری را نسبت به سال قبلی کسب کند. روی هم رفته در این سال سامسونگ توانسته سود عملیاتی 32.1 میلیارد دلاری را راهی خزانه خود کند و کل درآمد این شرکت در این سال به 211.5 میلیارد دلار می رسد که نسبت به 2019 به ترتیب شاهد افزایش 29.6 و 2.78 درصدی هستیم.

درآمد سامسونگ در سال 2020 با وجود بحران کرونا افزایش یافته است

سامسونگ می گوید عملکرد مناسب در سه ماهه چهارم به لطف کوشش های گسترده این شرکت برای اطمینان از عرضه پایدار محصولات و خدمات در سطح جهانی امکان پذیر شده است. در مقایسه با مدت مشابه سال 2019، سامسونگ در سه ماهه چهارم 2020 توانسته رشد 26.4 درصدی داشته باشد که این افزایش درآمد تا حد زیادی به لطف بخش های فراوری نمایشگر و تراشه های حافظه امکان پذیر شده است.

بخش فراوری نمایشگرهای سامسونگ طی این فصل رکوردشکنی نموده که این موضوع به افزایش تقاضا از طرف فراوریکنندگان گوشی های هوشمند برمی گردد. باید خاطرنشان کنیم تمام مدل های سری آیفون 12 از نمایشگرهای اولد بهره می برند و بدون شک این تصمیم اپل نقش مهمی در افزایش درآمد سامسونگ داشته است. همچنین در این محدوده زمانی، عملکرد سامسونگ در زمینه نمایشگرهای عظیم تر مختص تلویزیون ها و مانیتورها بهبود یافته است.

سامسونگ اعلام نموده با توجه به معرفی سری گلکسی S21، طی سه ماهه اول 2021 درآمد بیشتری در حوزه گوشی های هوشمند کسب می نماید و میخواهد تنوع گوشی های تاشو خود را افزایش بدهد. همچنین طی سال 2021 تقاضا برای نمایشگرهای اولد افزایش پیدا خواهد نمود که این موضوع منجر به افزایش درآمد سامسونگ می گردد. در نهایت سامسونگ انتظار دارد که تقاضا برای نمایشگرهای تاشو هم بیشتر خواهد شد.

  • تغییرات دوربین پرچم دارهای سری گلکسی S سامسونگ

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 511

به "درآمد سامسونگ در سال 2020 با وجود بحران کرونا افزایش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمد سامسونگ در سال 2020 با وجود بحران کرونا افزایش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید