ساخت 120 هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن (تور ارزان روسیه)

به گزارش مجله کامسا، استاندار کرمانشاه با اشاره به تکلیف استان در زمینه ساخت 120 هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن گفت : باید در این زمینه جلوتر حرکت نموده و برای ساخت بیش از 200 هزار واحد مسکونی برنامه ریزی کنیم.

ساخت 120 هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن (تور ارزان روسیه)

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت : در این طرح استان مکلف به ساخت 120 هزار واحد مسکونی شده است.

وی با اشاره به ثبت نام 191 هزار نفر در این طرح گفت: این افراد ثبت نام مقدماتی انجام داده اند و بعد از پالایش و آنالیز شرایط آن ها آمار واقعی متقاضیان به دست خواهد آمد.

امیری مقدم گفت: با توجه به این مقدار استقبال و با توجه به اینکه درسال های آینده تقاضای مسکن افزایش می یاید، از همین حالا باید برنامه ریزی ها را برای ساخت 200 هزار واحد مسکونی انجام دهیم و زمین لازم برای ساخت این تعداد واحد را فراهم کنیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به تامین زمین برای 60 درصد از سهمیه مشخص شده برای استان گفت: از 120 هزار واحدی که مکلف به ساخت آن هستیم برای 60 درصد آن ها زمین لازم تامین شده است.

امیری مقدم گفت: قطعا با اجرایی شدن پروژه ساخت این تعداد واحد مسکونی در استان، بازار اشتغال در حوزه مسکن هم رونق می گیرد و این موضوع برای استانی مانند کرمانشاه که با بیکاری بالا دست و پنجه نرم می نماید، بسیار فرصت خوبی است.

استاندار کرمانشاه در مورد بلاتکلیفی 38 هزار ثبت نامی در طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت: این افراد یا ثبت نام خود را تکمیل ننموده و یا مستندات آن ها کافی نبوده است.

وی اضافه کرد: به همین دلیل از اداره کل راه و شهرسازی درخواست نموده ایم فراخوان داده و از این افراد بخواهد جهت مشخص تکلیف شرایط خود به این اداره کل مراجعه نموده و پرونده ثبت نامی خود را هرچه زودتر تکمیل نمایند .

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1187

به "ساخت 120 هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن (تور ارزان روسیه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 120 هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن (تور ارزان روسیه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید