سیمئونه: شاید برای خیلی ها صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان عادی باشد اما برای من نه!

به گزارش مجله کامسا، سرمربی آرژانتینی تیم اتلتیکومادرید می گوید که صعودش تیمش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای هشتمین سال در 9 سال اخیر، کار مهمی است.

سیمئونه: شاید برای خیلی ها صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان عادی باشد اما برای من نه!

به گزارش خبرنگاران، دیه گو سیمئونه در پی رجحان 2 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش در خانه سالزبورگ اتریش در هفته سرانجامی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که صعود این تیم به عنوان تیم دوم گروه A به مرحله حذفی را رقم زد، پس از این بازی گفت: ما در 9 سال اخیر پیروز شده ایم برای هشت فصل به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کنیم. وقتی به عقب برمی گردم و به کاری که نموده ایم نگاه می کنم از آن لذت می برم. شاید برای خیلی ها انجام این کار عادی باشد اما برای من نه. بودن در جمع 16 تیم برتر برای هشتمین سال مهم است.

وی در خصوص بازی نیز گفت: فصل گذشته دیدیم که سالزبورگ مقابل لیورپول چطور بازی کرد و ما تیمی فوق العاده سختکوش را شاهد بودیم. آنها آغاز خوبی در نیمه اول داشتند و کار ما برای برهم زدن ریتم بازی سالزبورگ سخت بود. آنها سعی داشتند به صورت تیمی به پیروزی برسند. ما هم در مقابل سعی کردیم با استفاده از فضاهایی که نصیب مان می گردد به آنها ضربه بزنیم و گل اول مان هم انتها روی یک ضربه آغاز مجدد به دست آمد. در نیمه دوم هم بازی به مراتب سریع تری را از خود به نمایش گذاشتیم.

سرمربی اتلتیکومادرید در سرانجام اعلام کرد: شما دیدید که در این بازی هر یک از بازیکنانی که به عنوان بازیکن تعویضی برای ما به میدان رفت، چه نمایش تأثیرگذاری از خود به نمایش گذاشت و این باعث خوشحالی ما شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 444

به "سیمئونه: شاید برای خیلی ها صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان عادی باشد اما برای من نه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: شاید برای خیلی ها صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان عادی باشد اما برای من نه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید