شادوران علوی از نام آوران پیشکسوت چاپ بود

به گزارش مجله کامسا، به گزارش خبرنگاران ، به دنبال درگذشت سید مهدی علوی چاپخانه دار پیشکسوت استان بشر مهرزاد دانش مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی ضایعه درگذشت وی را تسلیت گفت.

شادوران علوی از نام آوران پیشکسوت چاپ بود

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

در این پیغام آمده است؛

در روزگار دشواری که عفریت بیماری، سایه هولناکش را بر وجود نازنین همنوعان و هموطنان انداخته و بسیاری از بزرگان اهل فرهنگ، دانش و هنر را قربانی خویش ساخته است، بار دیگر فرهیخته ای از دیار پرافتخار ایران زمین رخت رحل بر تن کرد و به دیار باقی شتافت.

شادروان سید مهدی علوی، از نام آوران پیشکسوت عرصه چاپ، که خود از خانواده ای ارجمند در تاسیس اولین صندلی های چاپ در کشور بود، این میراث پرارج خانوادگی و ملی را تداوم بخشید و در شهر دلیرپرور بوشهر، نه تنها به فعالیت پردامنه ای در حوزه چاپ و نشر پرداخت، که با همتی چشمگیر و پیگیرانه، فرایند تاسیس موزه چاپ و نشر را دنبال کرد.

اینجانب، فقدان جبران ناپذیر شادروان علوی را به خانواده محترم و همکاران ارجمندش تسلیت عرض می کنم و برای روح ایشان آرامش و آمرزش، و برای بازماندگان گرامی، شکیبایی و تندرستی آرزومندم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 360

به "شادوران علوی از نام آوران پیشکسوت چاپ بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شادوران علوی از نام آوران پیشکسوت چاپ بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید