شرط پیوستن سردار آزمون به ناپولی از نگاه روزنامه نگار ایتالیایی

به گزارش مجله کامسا، روزنامه نگار ورزشی اهل ایتالیا تحلیل خود را درباره پیشنهاد باشگاه ناپولی به سردار آزمون، مهاجم زنیت روسیه ارائه کرد.

شرط پیوستن سردار آزمون به ناپولی از نگاه روزنامه نگار ایتالیایی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت خبری باشگاه زنیت سن پترزبورگ، آلفردو پدولا معتقد است که ناپولی واقعاً به جذب سردار آزمون تمایل دارد و می تواند گزینه مناسبی برای این باشگاه مشهور ایتالیایی باشد.

این روزنامه نگار ایتالیایی گفت: سردار آزمون یکی از گزینه های مورد علاقه ناپولی در فصل تابستان است. این مهاجم ایرانی می تواند جایگزین آرکادیوش میلیک گردد. با این حال انتقال سردار آزمون در صورتی امکان پذیر است که مهاجم لهستانی ناپولی را ترک کند.

رسانه های ایتالیایی در یک ماه اخیر از تمایل جدی باشگاه ناپولی برای جذب سردار آزمون و حتی مذاکره با مدیر برنامه هایش خبر دادند. از سوی دیگر الکساندر مدودف، مدیرعامل باشگاه زنیت روسیه اظهار داشت هیچ مذاکره ای با ناپولی برای انتقال سردار آزمون صورت نگرفته و تا انتها فصل جاری لیگ برتر روسیه هیچ پیشنهادی آنالیز نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 73

به "شرط پیوستن سردار آزمون به ناپولی از نگاه روزنامه نگار ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط پیوستن سردار آزمون به ناپولی از نگاه روزنامه نگار ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید