خلیج فارس ناپایدار است، دمای هرمزگان کاهش می یابد

به گزارش مجله کامسا، کارشناس هواشناسی استان هرمزگان : از بعد از ظهر شنبه 12 فروردین تا اواسط هفته آینده مجددا منطقه ها دریایی جنوب کشور با وزش بادهای نسبتاً شدید شمال غربی، مواج گردد.

خلیج فارس ناپایدار است، دمای هرمزگان کاهش می یابد

هرمزگان کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: در منطقه ها دریایی هرمزگان امروز و فردا ناپایداری دریایی پیش بینی می گردد.

مجتبی حمزه نژاد در گفت و گو با ایسنا، اضافه نمود: امروز چهارشنبه 9 فروردین همچنان وزش بادهای نسبتاً شدید شمال غربی در منطقه ها دریایی استان بویژه جزایر خلیج فارس و بنادر غربی استان پیش بینی می گردد و دریا مواج می گردد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان با اشاره به اینکه بیشینه سرعت باد بیش از 45 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا، بیش از 150 سانتیمتر پیش بینی می گردد، توضیح داد: این شرایط روز پنجشنبه 10 فروردین نیز با شدت کمتر تداوم دارد و روز آدینه از سرعت باد کاسته می گردد.

حمزه نژاد بیان نمود: توصیه می گردد در این مدت ضمن جلوگیری از تردد شناورهای سبک، صیادی و فعالیت های تفریحی، تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی در بنادر و اسکله های استان صورت پذیرد.

کارشناس هواشناسی استان هرمزگان اظهار داشت: از بعد از ظهر شنبه 12 فروردین تا اواسط هفته آینده مجددا منطقه ها دریایی جنوب کشور با وزش بادهای نسبتاً شدید شمال غربی، مواج گردد.

وی در سرانجام گفت: از نظر دمایی، از امروز تا سرانجام هفته جاری، کاهش نسبی دمای کمینه و افزایش دمای بیشینه، (1 تا 3 درجه سلسیوس)، مورد انتظار است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 9 فروردین 1402 بروزرسانی: 9 فروردین 1402 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1274

به "خلیج فارس ناپایدار است، دمای هرمزگان کاهش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیج فارس ناپایدار است، دمای هرمزگان کاهش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید