رونالدو به دنبال یک رکورد جدید در یوونتوس

به گزارش مجله کامسا، کریستیانو رونالدو امیدوار به تبدیل شدن به بهترین گلزن یوونتوس در دور حذفی لیگ قهرمانان است.

رونالدو به دنبال یک رکورد جدید در یوونتوس

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یوونتوس فردا شب در پرتغال به مصاف پورتو خواهد رفت و امید اول این تیم برای گلزنی بی تردید کریستیانو رونالدو خواهد بود. ستاره 36 ساله و پرتغالی در سال 2021 نیز در فرم خوبی قرار داشته و تاریخ موید آن است که لیگ قهرمانان همواره بهترین تورنمنت برای درخشش او بوده است.

کریستیانو رونالدو برای رسیدن به رکورد الساندرو دل پیرو به عنوان بهترین گلزن یوونتوس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان به دو گل احتیاج دارد. در حال حاضر رونالدو بدون احتساب شکل قدیمی جام باشگاه های اروپا و دور مقدماتی یا مرحله گروهی، در رده سوم لیست گلزنان بیانکونری در مرحله حذفی قرار گرفته است.

ستاره پرتغالی در دو فصل اخیر و در لیگ قهرمانان هفت بار در مراحل حذفی برای یوونتوس پیروز به گلزنی شده و البته در رده دوم بهترین گلزنان این تیم و در کنار پیپو اینزاگی قرار گرفته است. پائولو دیبالا نیز که امروز به تمرین بازگشت و انتظار می رود فردا در ترکیب یوونتوس برابر پورتو قرار گیرد، در حال حاضر در کنار دیوید ترزگه و گونسالو ایگواین در رده سوم قرار گرفته است. یوونتوس 26 سال است در کوشش برای فتح لیگ قهرمانان است و افزایش تعداد گل های کریستیانو رونالدو می تواند آنها را در جهت رسیدن به این هدف یاری کند.

بهترین گلزنان یوونتوس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا از سال 1992

الساندرو دل پیرو- 9 گل

فیلیپو اینزاگی- 7 گل

کریستیانو رونالدو- 7 گل

دیوید ترزگه - 5 گل

گونسالو ایگواین- 5 گل

پائولو دیبالا- 5 گل

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 558

به "رونالدو به دنبال یک رکورد جدید در یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو به دنبال یک رکورد جدید در یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید