معروف ترین هتل و تفریحگاه های دنیا و لذتی از آرامش و راحتی

به گزارش مجله کامسا، بسیاری از گردشگران در کل دنیا، در پی مکانی برای سرگرمی و دور بودن از شلوغی و پاک کردن ذهنشان از هر گونه مشغله ای هستند. در بسیاری از شهرهای دنیا بهترین هتل و سرگرمیگاه های دنیا برای استراحت وجود دارند که در بین مردم همان منطقه و گردشگران بسیار محبوب هستند. در ادامه بعضی از معروف ترین هتل و سرگرمیگاه های دنیا معرفی می کنیم. با ما در مقاله بهترین هتل و سرگرمیگاه های دنیا همراه باشید.

معروف ترین هتل و تفریحگاه های دنیا و لذتی از آرامش و راحتی

لا سلطانا، مراکش

هتل لا سلطانای مراکش همانطور که از اسمش بر می آید، در مراکش است. این هتل را می توان جز برترین هتل و تفریحگاه های جهان دانست که در عین حال مجلل نیز هست. این هتل در گذشته خانه ای در این منطقه بوده است. در این هتل، رستورانی در تراس وجود دارد که لذت غذا خوردن در چنین فضایی که دارای چشم انداز بسیار زیبایی از مراکش قدیم است، را به شما می بخشد.

اوما بای کومو پوناخا

در کشور بوتان، برترین هتل اوما بای کومو پوناخا است که فضایی بسیار زیبا را به همراه دارد. این هتل در بین برترین هتل و تفریحگاه های جهان دارای منظره ها بسیار زیبا از باغ های اطراف خود است. از جمله امکانات این هتل، آب گرم شامبهالا است که دارای خواص درمانی هست. در این هتل چند روزی را می توان در فضایی بسیار دلنشین و سرسبز سپری کرد.

لا سینک کودت

پاریس، شهر توریستی است که در آن هتل ها و اقامتگاه های بسیاری یافت می گردد، اما در بین این ها، هتل لاسینک کودت برترین است. معماری این هتل در بین معروف ترین هتل و تفریحگاه های جهان به سبک اروپای قدیم هست و به همین علت فضای بسیار دلنشینی را رقم زده و تجربه بسیار خوبی را برای مسافران به همراه دارد.

هتل مجلس

در کشور کنیا، جزیره ای به نام ماندا و در این جزیره تفریحگاهی به نام مجلس وجود دارد. این تفریجگاه در واقع هتل بسیار زیبایی است که در آن می توان چند روزی را از شلوغی و هیاهو به دور بود. در این هتل ویلاهایی در نظر گرفته شده که تمامی امکانات را دارا هستند. برای آنکه به این هتل برسید، راه زمینی وجود ندارد و باید از قایق استفاده کرد. دور تا دو این هتل به وسیله روستایی به نلم شلا محاصره شده که چشم انداز بسیار زیبایی را پدید آورده است.

آمانوی

برترین تفریحگاهی که در ویتنام قرار گرفته است، آمانوی است. این هتل بر روی تپه قرار گرفته است و به همین علت چشم انداز زیبایی از دریا و فضای سبز اطرافش را به همراه دارد. معماری این هتل هم سنتی و هم مدرن است و به همین علت زیبایی خاص خودش را دارد. به این هتل لقب بهشت زمینی داده شده است.

سونوا کایری

در کشور تایلند یکی از تفریحگاه های مجذوب کننده در جزیره کوه کود است. این تفریحگاه سونوا کایری بوده که در آن استفاده از گوشی موبایل ممنوع است و باید در آن با پای پیاده راه رفت. علت چنین کاری این است که از جهانی امروزی و شلوغی های آن دور باشید و در دل طبیعت آرامش پیدا کنید. سونو کایرو، فضایی جنگلی بوده که در کنار آن ساحل است. در اینجا تجربه آب گرم را خواهید داشت.

نائومی

در سنگاپور هتل بسیار متفاوتی به نام نائومی وجود دارد. این هتل دارای فضای بسیار دلنشینی است که هر فردی را به خود جذب می نماید. از رستوران این هتل می توان چشم انداز بسیار زیبایی از شهر را دیدن کرد.

سالویاتینو

یکی دیگر از برترین تفریحگاه های جهان در ایتالیا و فلورانس قرار گرفته است. این تفریحگاه سالویاتینو است که با توجه به قرارگیری آن بر روی یک تپه، دارای چشم انداز بسیار زیبایی از فلورانس هست. این هتل در واقع ویلایی متعلق به قرن 15 میلادی بوده که بازسازی و بازسازی شده است. این هتل را می توان جز لوکس ترین هتل های جهان به حساب آورد. لوکس بودن آن فضایی بسیار دلپذیر به وجود آورده و بعلاوه برخورد بسیار خوب کارکنان آن باعث شده این تفریحگاه را جز برترین ها بدانیم.

هتل بایرو آلتو

در لیسبون پرتغال برترین و مشهورترین هتل، بایرو آلتو است. در این هتل می توان منظره ها بسیار زیبایی از شهر را دیدن کرد. بایرو آلتو در محله چیادو که محله بسیار شیک و عیانی است، قرار گرفته است. برای میل کردن برترین غذا در لیسبون، رستوران این هتل که در تراس سقف آن قرار گرفته است، برترین گزینه است.

راس جودپور

در راجستان هند، برترین هتل راس جودپور است که در میانه شهر قدیمی راجستان قرار گرفته است. مبلمان و وسایل این هتل بسیار خاص هستند و در آن امکانات و تجهیزات بسیاری برای گذراندن وقت وجود دارند. فضای این هتل بسیار دلنشین و آرامش بخش است.

منبع: همگردی
انتشار: 12 بهمن 1401 بروزرسانی: 12 بهمن 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1252

به "معروف ترین هتل و تفریحگاه های دنیا و لذتی از آرامش و راحتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین هتل و تفریحگاه های دنیا و لذتی از آرامش و راحتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید