همه چیز درباره آلمان

به گزارش مجله کامسا، همواره برای سفر به مقاصد نو در پی کشف جذابیت های خاص و دلیلی قاطع و قانع کننده برای رفتن به کشوری دور می گردیم؛ در خصوص آلمان این موضوع کمی متقاوت است… سرزمینی با طبیعت فوق العاده شگفت انگیز و شهر هایی افسانه ای در کنار غذاهایی که شاید طعم آن ها از نیمی از کشور های جهان خوشمزه تر باشد. این کشور پر از فضا های سبز و دست نخورده با مردمانیست که هنوز بوی فرهنگ و اصالت این سرزمین را می دهند و مکان جذابی برای کشف نادیده های جهانست. مدرن ترین جاذبه ها و دیدنی ها در کنار اصیل ترین سنت ها این کشور را به مقصدی متمایز و دوست داشتنی تبدیل نموده است. در ادامه این مقاله با خبرنگاران همراه باشید تا با هم با همه چیز درباره آلمان آشنا شویم و اطلاعات مفیدی درباره جاذبه های تماشایی این سرزمین به دست آوریم.

همه چیز درباره آلمان

زمانی که برای اولین بار از آلمان تماشا می کنید، واقعا شگفت زده می شوید؛ ترکیبی خیره نماینده از مجذوب نمایندهیت های تاریخی و زندگی مدرن در کنار هم که در هر شهر و آن به وضوح تفاوت های مجذوب نمایندهی را حس می کنید و باید برای تماشا بخشی آن به طور هوشمندانه ای برنامه ریزی کنید. این کشور در قسمت غربی و مرکزی اروپا قرار گرفته و 3 شهر بزرگ آن هامبورگ، مونیخ و برلین هستند…

برلین مرکز مجذوب نماینده آلمان!

برلین مرکز پر زرق و برق آلمان با جهانیی از فرهنگ و غذاهای دوست داشتنی و بناهایی که معماری شگفت انگیز آن ها ساعت ها شما را خیره نگاه می دارد. شهری همواره بیدار و بزرگ که برای هر سن و سلیقه ای واقعا مناسب و سرگرم نماینده است و حفظ و ترویج فرهنگ یکی از مهم ترین رسالت های این مردم محسوب می گردد که کوشش زیادی هم برای آن می نمایند. در برلین می توانید فرهنگ های متفاوتی را ببینید که مجذوب نمایندهیت آن از سال ها پیش تا به امروز حفظ شده و مردمانی که بیشتر از هر چیزی روی آزادی شخصی و سبک زندگی خلاقانه تاکید دارند و حمل و نقل با دوچرخه را به رانندگی در ماشین های آخرین مدل ترجیح می دهند. دروازه Brandenburg، برج تلوزیونی و Gendarmenmarkt تنها بخشی از مجذوب نمایندهیت های این شهر به حساب می آیند.

مونیخ

مونیخ شهری که در خیابان های آن ماشین های قدیمی و مدرن در امتداد هم حرکت می نمایند و در نمایشگاه های هنری آن مدرن ترین و عجیب ترین آثار در کنار اصیل ترین هنر ها واقع شده اند. ترکیبی مجذوب نماینده از سنت و مدرنیته در کنار هم که به عنوان شهر هنر و نوشیدنی از آن یاد می گردد. در این شهر چهار سالن بزرگ برای نشان دادن آثار هنرمندان و اساتید مختلف است که با موضوعات و عناوین متفاوتی معین شده اند و در کنار آن ها می توانید از کاخ های سلطنتی 700 ساله هم تماشا کنید و اوج مجذوب نمایندهیت های این شهر را ببینید. مونیخ پر از مجذوب نمایندهیت های مختلفی است که در هر روز از سفرتان آن را کشف می کنید و از تماشای آن هر لحظه بیشتر حیرت زده می شوید و شاید همین موضوع باعث می گردد تا بیشتر از هر شهر دیگه ای در خاطراتان بماند. در زمان گشت و گذار در این شهر به تربچه های غول پیکری بر می خورید که با چاقو های مخصوص برش داده می گردد، سنت هایی که در جشن Oktoberfest مشاهده می کنید و مردمی که با گذشت سالیان سال هنوز لباس های محلی می پوشند… میدان Marienplatz، کاخ پادشاهی Neuschwanstein دو جاذبه مهم تماشای آن هستند که می توانید در سفرتان به این شهر از آن ها تماشا کنید. گشت و گذار در مونیخ هیچوقت شما را خسته نمی نماید. در امتداد شهر به ساختمان های متعلق به قرن ها پیش بر میخورید و موزه هایی که هر کدام از دیگری مجذوب نماینده تر است. پارک هایی که پر انرژی و حال و هوای خوب و غذاهایی که تا نچشید، سفرتان کامل نمی گردد.

هامبورگ

یکی از زیباترین شهر های آلمان که به آن دروازه ای به سوی جهان نیز گفته می گردد و در آن می توانید تجربه ای متفاوت از فرهنگ، جاذبه های طبیعی و خرید را به دست آورید. شهری که از بزرگ ترین بنادر اروپا محسوب می گردد و قدم زدن در طول این بندر به شما ثابت می نماید که چرا به آن ونیز شمال می گویند. در هامبورگ سعی کنید سری به بازار ماهی ها، منطقه Merchants با معماری قرمز رنگ و غذا خوردن در رستوران های کنار رودخانه را از دست ندهید و تماشای جاذبه های این شهر لذت ببرید.

ماجراجویی و سرگرمیات هیجان انگیز

در شهر های مختلف آلمان می توانید سرگرمی ها و جاذبه های متفاوتی را کشف کنید بخشی از سفرتان را به گشت و گذار در طبیعت حیرت انگیز این کشور و بخشی را به کشف سرگرمی ها و تماشای های تمام نشدنی آن اختصاص دهید در ادامه با خبرنگاران می توانید با چند جاذبه سرگرمیی و مهیج آلمان آشنا شوید.

قلعه افسانه ای Neuschwanstein

شاید برایتان جالب باشد تا بدانید قصر واقعی که مدل آن را بار ها در عکس های مربوط به دیزنی لند دیده اید در کجا واقع شده است. قصری بزرگ در قلب کوه ها و جنگل ها که در قرن 19 ساخته شده و تماشای آن آنقدر حیرت انگیز است که برای لحظه ای انگشت به دهان می مانید و بعد متوجه می شوید که چرا این قلعه پر بازدید ترین قلعه اروپا نام گرفته است. این قلعه در Bavaria و نزدیک شهر قرار گرفته و این قلعه به افتخار آهنگساز مشهور جهان ریچارد واگنر و به وسیله پادشاه این شهر ساخته شدو داخل قلعه هم می توانید سالن آواز و قسمت ها مربوط به آن را ببینید. قلعه ای شبیه به قصر های افسانه ای که هر ساله بیشتر از 1.300.000 نفر از آن تماشا می نمایند.

پارک اروپا (Europa-Park)

بزرگ ترین پارک آلمان در جنوب غربی این کشور و بین Freiburg و Offenburg که حتی در زمستان ها و آب و هوای سرد آلمان هم باز است. بهتر است اگر در پی سرگرمی، سرگرمی و ماجراجویی در آلمان هستید، این پارک را از دست ندهید و در زمین 95 هکتاری این پارک انواع سرگرمیات خانوادگی را تجربه کنید. در این پارک می توانید انواع بازی های مهیج، تئاتر و نمایش های مخصوص بچه ها و انواع برنامه های مختلف را در بین 100 جاذبه سرگرمیی این پارک تجربه کنید.

باغ وحش Hellabrunn

یک باغ وحش سرگرم نماینده که در سال 1911 در مونیخ بازگشایی شده است و در آن بیشتر از 19000 حیوانات مختلف در فضایی به وسعت 90 هکتار قرار گرفته اندو یکی از بزرگ ترین و برترین باغ وحش های آلمان که جز اولین ژئو-باغ وحش های جهان نیز محسوب می گردد.

سرگرمیات مخصوص بچه ها

در آلمان پارک ها و سرگرمی های زیادی برای بچه ها هست و آنقدر متنوع و مجذوب نماینده است که شاید اختصاص دادن یک روز به آن در سفرهای خانوادگی تان فوق العاده باشد…

دهکده کشف کارل

یک مکان فوق العاده مجذوب نماینده برای کشف زندگی روستایی و فرهنگ آلمان که در آن بچه ها می توانند تمام روز را در دهکده ای انواع بازی های مختلف را تجربه نمایند. رانندگی با تراکتور، شهر بازی، مزرعه بچه ها، زندگی حیوانات، باغ پروانه ها با بیشتر از 200 نوع پروانه، قسمت کوهنوردی تنها بخشی از سرگرمی های این دهکده محسوب می گردد. به علاوه در این پارک می توانید طریقه درست کردن انواع نان، مربا، صابون و شیرینی رو از نزدیک ببینید و در قسمت صنایع دستی آن یاد بگیرید چطور شمع درست کنید و روی سرامیک نقاشی کنید و یا حتی یک گلدان شیشه ای درست کنید! این پارک در Rövershagen قرار گرفته است. این پارک هم برای بچه ها مجذوب نمایندهیت دارد و هم خانواده ها می توانند از سرگرمیات و جاذبه های بی نظیر آن تماشا نمایند و لذت ببرند.

منبع: گردگرد
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1061

به "همه چیز درباره آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید