ورود افراد ناشناس به کنسولگری تعطیل شده چین در آمریکا

به گزارش مجله کامسا، شماری افراد ناشناس وارد کنسولگری تعطیل شده چین در ایالت تگزاس آمریکا شدند.

ورود افراد ناشناس به کنسولگری تعطیل شده چین در آمریکا

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرگزاری رویترز، خبرنگاران و افراد حاضر در اطراف کنسولگری چین در شهر هیوستون ایالت تگزاس آمریکا بامداد شنبه (عصر آدینه به وقت محلی) شاهد ورود چند فرد ناشناس به زور به وسیله درب پشتی این کنسولگری به داخل آن بودند.

شاهدان گفته اند که یکی از این افراد ظاهرا کلیف سیگرووز مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا در امور ماموریت های خارجی بوده، اما هیچ یک از این افراد به پرسش خبرنگاران درباره هویتشان پاسخی ندادند.

خبرگزاری رویترز گفت که یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز در تماس این خبرگزاری برای شرح پیرامون این حادثه، از جوابگویی خودداری نموده است.

براساس این گزارش، پس از آنکه این افراد درب پشتی کنسولگری چین را باز نموده و وارد ساختمان شده اند، دو تن از اعضای اداره امنیت دیپلماتیک وزارت خارجه آمریکا رسیده و در مقابل درب به عنوان محافظ ایستاده اند. این دو نفر نیز پاسخی به پرسش های خبرنگاران نداده اند.

سفارت چین در واشنگتن نیز جوابگوی تماس خبرگزاری رویترز در این باره نبوده است.

آمریکا روز چهارشنبه 72 ساعت به چین مهلت داد تا کنسولگری خود در هوستون تگزاس را تعطیل کند. آخرین کارکنان این کنسولگری، به گفته خبرگزاری رویترز، ساعات 4 بعدازظهر به وقت محلی کم پیش از ورود افراد ناشناس ساختمان را ترک نموده اند.

پکن نیز روز آدینه در اقدامی مشابه از واشنگتن خواست تا کنسولگری این کشور را در چنگدو تعطیل کند.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 189

به "ورود افراد ناشناس به کنسولگری تعطیل شده چین در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود افراد ناشناس به کنسولگری تعطیل شده چین در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید