تور ایتالیا ارزان: کاپلو: آلگری مناسب ترین مربی برای قهرمانی در سری A است، ایتالیا روحیه ای مشابه یورو 2020 نداشت

به گزارش مجله کامسا، سرمربی پیشین تیم های میلان و یوونتوس معقتد است که ماسیمیانو آلگری مناسب ترین مربی برای رساندن تیمش به قهرمانی در سری A ایتالیاست.

تور ایتالیا ارزان: کاپلو: آلگری مناسب ترین مربی برای قهرمانی در سری A است، ایتالیا روحیه ای مشابه یورو 2020 نداشت

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، فابیو کاپلو که خود سابقه سرمربیگری تیم های بزرگ ایتالیایی از جمله میلان، رُم و یوونتوس را در کارنامه حرفه ای اش داشته است، در گفت وگو با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت ضمن حمایت از سرمربی ایتالیایی یوونتوس که به خاطر سبک بازی تیمش مورد انتقاد است، گفت: آلگری مرد باهوشی است و به تیم اجازه می دهد تا جایی که می تواند بازی کند. من این همه انتقاد از او را بابت پیروزی یک بر صفر درک نمی کنم. این بی احترامی به کاری است که آلگری در یووه انجام داده است، اما این مانند صحبت با ناشنوایانی است که با پاس های کوتاه فوتبال بازی و از گواردیولای سال ها پیش کپی می نمایند. آلگری مناسب ترین مربی برای قهرمانی در سری A است.

سرمربی پیشین رئال مادرید بعلاوه درباره کورس قهرمانی سری A که رقابتی بین سه تیم میلان، ناپولی و اینتر است و یوونتوس هم در تعقیب آنهاست، گفت: در خصوص اینتر باید بگویم، من تیمی تخریب شده نمی بینم. آنها به شرایط عادی شان برمی گردند حتی اگر خیلی چیزها به بازی با یوونتوس بستگی داشته باشد. تساوی مثل شکست برای هر دو تیم در بازی پیش رو خواهد بود. یووه باید ریسک های بیشتری بکند، اما اینتر نمی تواند به تساوی راضی باشد.

وی اضافه کرد: ناپولی را هم از قلم نیاندازید. آنها خیلی پیشرفت نموده اند، با مربی (لوچانو اسپالتی) که می داند آنها را کجا بیاورد. میلان تیمی بانشاط است که این نکته کلیدی است. تماشای بازی آنها سرگرم نماینده است و مربی میلان کارش را عالی انجام می دهد. آنها هم مثل هر تیم جوانی، فراز و نشیب دارند.

کاپلو بعلاوه درباره ناکامی ایتالیا برای رسیدن به جام جهانی برای دومین دوره متوالی و تصمیم روبرتو مانچینی برای ادامه حضورش روی نیمکت آتزوری گفت: بیایید بگوییم که ما به خاطر دو پنالتی از دست رفته از صعود به جام جهانی بازماندیم. ما با پیروزی در دو بازی متوالی در ضربات پنالتی قهرمان یورو 2020 شدیم، اما در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 متوجه شدم که تیم روحیه مشابهی ندارد.

وی در تکمیل صحبت هایش گفت: شاید مانچینی بیش از حد از بازیکنانی که در یورو قهرمانان تیمش بودند، تشکر کرد اما این اشتباهی است که هر مربی مرتکب می گردد. امیدوارم مانچو به کار خود ادامه دهد، چون می داند باید چه کار کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1088

به "تور ایتالیا ارزان: کاپلو: آلگری مناسب ترین مربی برای قهرمانی در سری A است، ایتالیا روحیه ای مشابه یورو 2020 نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: کاپلو: آلگری مناسب ترین مربی برای قهرمانی در سری A است، ایتالیا روحیه ای مشابه یورو 2020 نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید