احتمال یک هایجک تازه برای آبی ها، از استقلال به استقلال!

به گزارش مجله کامسا، محتمل است با شرایط پیش آمده برای استقلال آرمان رمضانی در جمع شاگردان جواد نکونام ماندگار گردد.

احتمال یک هایجک تازه برای آبی ها، از استقلال به استقلال!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، آرمان رمضانی یکی از بازیکنانی است که در روزهای گذشته زمزمه های متعددی درباره جدایی اش از استقلال مطرح بود. اوچند روز قبل بعد از صحبت با جواد نکونام جدایی اش قطعی شد و در تمرینات استقلال نیز حضور پیدا نکرد.

درباره رمضانی گفته می شد که او با چند تیم لیگ فزونی وارد مذاکره شده و بعد از فسخ قراردادش با آبی پوشان مقصد بعدی خود را انتخاب خواهد نمود.

نکته مهم درباره رمضانی اما این است که او با مسئولان باشگاه هنوز بر سر چگونگی فسخ قرارداد به توافق نرسیده است. یکسال دیگر از قرارداد این مهاجم باتجربه به جای مانده و در جلسه ای که اخیرا رمضانی با مدیران استقلال داشت، دوطرف به توافق خاصی نرسیدند. رمضانی برای فسخ قرارداد خواستار آن شد که مطالبات فصل گذشته اش پرداخت گردد و از طرفی باشگاه استقلال از این بازیکن خواست بخشی از مطالباتش را ببخشد و فسخ کند. این درخواست ها مورد توافق دوطرف قرار نگرفت تا شرایط آرمان کمی پیچیده گردد.

در چنین شرایطی اما عاجز ماندن استقلالی ها از جذب بازیکن تازه یک احتمال تازه را درباره رمضانی افزایش داده است. اینکه او شاید در جمع شاگردان جواد نکونام ماندگار گردد. از جمع مهاجمان فصل پیش استقلال جدایی محمد محبی و مهدی قایدی قطعی شده و سجاد شهباززاده نیز در آستانه جدایی قرار گرفته است.

در این شرایط و با توجه به اینکه فرصت زیادی برای جذب بازیکنان پرتعداد در هط حمله برای استقلال وجود ندارد، نکونام درباره رمضانی دچار تردید شده است. از این رو امکان دارد در توافق تازه با رمضانی این مهاجم در جمع آبی ها ماندگار گردد و با شانس بازی بیشتر نسبت به سال گذشته کار خود را ادامه بدهد.

قرار است جلسه ای میان رمضانی و نکونام به زودی برگزار گردد تا دو طرف درباره آینده تصمیم بگیرند. باید دید چه اتفاقی پیرامون رمضانی رخ می دهد؛ ممکن است یک هایجک درون تیمی رخ بدهد و رمضانی بعد از قطعی شدن جدایی اش حالا در جمع استقلالی ها بماند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 مرداد 1402 بروزرسانی: 7 مرداد 1402 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1322

به "احتمال یک هایجک تازه برای آبی ها، از استقلال به استقلال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال یک هایجک تازه برای آبی ها، از استقلال به استقلال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید