ادعای ESPN: لیونل مسی با بارسلونا توافق کرد

به گزارش مجله کامسا، به نظر می رسد لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا برای ماندن در این باشگاه با مدیران به توافق دست یافته است.

ادعای ESPN: لیونل مسی با بارسلونا توافق کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تنها چند هفته تا انتها قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا باقی مانده و هنوز توافقی به صورت رسمی بین طرفین صورت نگرفته است. لیونل مسی در تابستان سال گشته تا آستانه جدایی از بارسلونا پیش رفت و تنها عدم تمایل به درگیری های حقوقی مانع رخ دادن این اتفاق شد، اما حالا به نظر می رسد شرایط تغییر یافته و او میخواهد باز هم در نوکمپ باقی بماند.

نشریه ESPN امروز در گزارشی مدعی شد لیونل مسی با کادر مدیریتی جدید بارسلونا به توافق دست یافته و به زودی قرارداد خود را با این باشگاه تمدید خواهد نمود. قرارداد جدید ستاره آرژانتیتی به مدت دو سال خواهد بود و بدین ترتیب تا سال 2023 شاهد حضور لیونل مسی در ترکیب بارسلونا هستیم. به نظر می رسد توافقات به طور کامل صورت گرفته و به زودی خبر تمدید قرارداد لئو مسی از سوی باشگاه اعلام خواهد شد.

رابطه خوب این بازیکن با خوان لاپورتا، رئیس جدید باشگاه بارسلونا و البته نتایج خوب این باشگاه در نیم فصل دوم، لیونل مسی را از جدایی منصرف نموده و او در آینده نیز بخش مهمی از پروژه بازگشت بارسلونا خواهد بود. در سال 2023 و هنگام انتها قرارداد بعدی لیونل مسی با بارسلونا، او 36 ساله خواهد شد و احتمال انتقال این بازیکن به لیگ ایالت متحده، بازگشت به آرژانتین و حتی خداحافظی با دنیای فوتبال نیز وجود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 659

به "ادعای ESPN: لیونل مسی با بارسلونا توافق کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای ESPN: لیونل مسی با بارسلونا توافق کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید