کومان: هر کاری که لازم باشد برای حفظ مسی انجام خواهیم داد

به گزارش مجله کامسا، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا می گوید که این باشگاه برای حفظ برنده 6 توپ طلا از تمام توان خود استفاده خواهد نمود.

کومان: هر کاری که لازم باشد برای حفظ مسی انجام خواهیم داد

به گزارش خبرنگاران، رونالد کومان که تیم تحت هدایتش فردا شب (دوشنبه) در هفته بیست ونهم لالیگای اسپانیا پذیرای وایادولید است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی با هشدار به شاگردانش مبنی بر دست کم نگرفتن تیم شانزدهم جدول گفت: ما باید خودمان را به خوبی برای این بازی آماده کنیم و نباید فکر کنیم چون وایادولید مصدومان زیادی دارد، پس بازی آسانی در پیش داریم. ما باید با انرژی زیاد و ریتم درست پا به این بازی بگذاریم و کارهای خوبی با توپ انجام دهیم. ما باید فرایند خوبی که اخیراً داشتیم را در پیش بگیریم. این بازی ممکن است مسئله ای برای ما ایجاد نکند اما همواره برای رسیدن به پیروزی باید سخت کوشید.

وی همچنین در مورد شرایط جرارد پیکه و سرخیو روبرتو که اخیراً دچار مصدومیت شده بودند، گفت: آنها اخیراً با تیم تمرین نموده اند و پیشرفت زیادی هم داشته اند اما استفاده از پیکه و روبرتو امری است که باید پیش از بازی فردا و بعد از تمرین پایانی بگیریم. ما نه این هفته و نه هفته بعد درباره استفاده از آنها ریسک نخواهیم کرد، چون بازی های زیادی باقی مانده است.

سرمربی هلندی بارسلونا همچنین در مورد آینده حرفه ای فوق ستاره آرژانتینی تیمش که هنوز تن به امضای قرارداد جدید نداده، اعلام نمود: قطعاً این موضوع مهمی است و ما هر کاری که لازم باشد را انجام خواهیم داد تا مسی سال های بیشتری را در این باشگاه سپری کند اما ما در حال حاضر تنها به بازی فردا می اندیشیم. تصمیم گیری درباره مسائلی که مربوط به آینده باشگاه می گردد مربوط به رئیس باشگاه و اعضای هیئت مدیره می گردد و من به عنوان سرمربی تنها روی بازی ها تمرکز دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 622

به "کومان: هر کاری که لازم باشد برای حفظ مسی انجام خواهیم داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان: هر کاری که لازم باشد برای حفظ مسی انجام خواهیم داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید