اعلام برنامه های فرهنگی هفته المپیک

به گزارش مجله کامسا، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، ویژه برنامه های فرهنگی و هنری هفته المپیک از 5 تا 10 تیر در منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد برگزار می گردد.

اعلام برنامه های فرهنگی هفته المپیک

سیدمحمد حسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با اعلام این خبر گفت: در این هفته مجموعه ای از رویدادهای فرهنگی و هنری تدارک دیده شده که برگزاری نمایشگاه عکس، کارگاه های هنری، هفته فیلم و رونمایی از چند آلبوم موسیقی شامل آهنگ های حماسی و قهرمانی از جمله آنهاست.

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد توضیح داد: مراسم آئینی و ورزش های پهلوانی شامل مناجات خوانی، پرده خوانی، چاوش خوانی، ورزش های بومی و محلی بخش دیگری از برنامه هایی است که در هفته المپیک در قالب برنامه های میدانی به اجرا در می آید.

به گفته حجازی برگزاری کارگاه های عروسک سازی، تصویرگری و عصرانه کارتون پل طبیعت با حضور 60 کارتونیست با موضوع المپیک و ورزشکاران، پخش 9 فیلم مرتبط با همکاری بنیاد سینمایی فارابی و اجرای گروه های موسیقی اقوام از دیگر برنامه های تدارک دیده در این هفته فرهنگی است.

وی در سرانجام توضیح داد: در روز سرانجامی هفته المپیک یعنی 10 تیر مراسم بدرقه کاروان اعزامی به المپیک در اراضی عباس آباد و در جوار بلندترین پرچم ایران برگزار می گردد.

این برنامه ها در گذر فرهنگ (حد فاصل باغ کتاب و دریاچه هنر) از 5 تا 10 تیر با همکاری کمیته ملی المپیک و مؤسسه یاری به توسعه فرهنگ و هنر برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 807

به "اعلام برنامه های فرهنگی هفته المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام برنامه های فرهنگی هفته المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید