تور ارزان یونان: ایژین هواپیمایی یونان، بهترین خط هوایی اروپا در 6 سال اخیر

به گزارش مجله کامسا، ایژین ایرلاینز، (Aegean Airlines) شرکت هواپیمایی یونانی است، که از سال 2009 به عنوان بزرگترین شرکت هواپیمایی یونان، شناخته می گردد.

این شرکت در سال 2012 اقدام به خریداری هواپیمایی ملی یونان، المپیک ایر کرد. اکنون در سال 2016 و برای ششمین سال متوالی این ایرلاین از طرف شرکت Skytrax به عنوان برترین خط هوایی منطقه ای اروپا معرفی شده است. در سفر به یونان از قیمت مناسب این پرواز می توانید بهره مند شوید.

تور ارزان یونان: ایژین هواپیمایی یونان، بهترین خط هوایی اروپا در 6 سال اخیر

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

اسکای ترکس (Skytrax) یک شرکت مشاوره ای در انگلستان است. این شرکت که بیشتر به عنوان مرکز تحقیقات پرواز شناخته می گردد، وبسایتی برای امتیازدهی و نقد خطوط هوایی و فرودگاه را تاسیس نموده است. اسکای ترکس هر سال به فرودگاه ها و خطوط هوایی که عملکرد قابل توجهی دارند، جوایزی اعطا می نماید.

جوایز اهدایی به فرودگاه ها برای فرودگاه 5 ستاره دنیا، برترین فرودگاه بین المللی بر اساس تعداد مسافر، بیش از 50 میلیون مسافر، برترین فرودگاه ترانزیت دنیا، تمیزترین فرودگاه دنیا و برترین تحویل بار فرودگاهی دنیا و این جوایز برای خطوط هوایی به این ترتیب هستند: خطوط هوایی 5 ستاره دنیا، خطوط هوایی با برترین خدمات فرودگاهی، برترین تفریح درون پروازی، بهداشت داخل هواپیما، برترین خطوط هوایی منطقه ای (پروازهای کوتاه)، برترین اتحاد هواپیمایی دنیا.

پس از اعلام نتایج سال 2016 شرکت اسکای ترکس، هواپیمایی ایژین به عنوان برترین خط هوایی منطقه ای اروپا و برای ششمین سال متوالی انتخاب شد. این انتخاب به وسیله 19/2 میلیون مسافر و از بین 280 خط هوایی سراسر دنیا انجام شده است.

شرکت ایژین ایرلاینز در سال 1987 راه اندازی شد و در حال حاضر روزانه به 60 مقصد پروازهای مستقیم دارد. این شرکت در سال 2013 بیش از 6.9 میلیون مسافر را منتقل نموده است.

شرکت هواپیمایی ایژین ایرلاینز یونان در حال حاظر به بیش از 72 مقصد مختلف در قاره های آسیا و اروپا و آمریکا پرواز های مسافربری و باربری انجام می دهد که از شهرهای ایران فقط تهران جز مقاصد این ایرلاین است و می توانید به وسیله هواپیمایی ایژین ایرلاینز یونان از تهران به مقاصد زیر پرواز انجام دهید. تمامی این پروازها به وسیله هاب آتن انجام می گیرند:

ژنو، فرانکفورت، ورشو، زوریخ، پاریس، استکهلم، مونیخ، بارسلون، مادرید، دوسلدورف، رم، میلان، بروکسل، ایروان، صوفیه، هلسینکی، تفلیس، استانبول و شهرهای دیگر اروپا، خاورمیانه، استرالیا و آفریقا.

منبع: الی گشت
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1056

به "تور ارزان یونان: ایژین هواپیمایی یونان، بهترین خط هوایی اروپا در 6 سال اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان یونان: ایژین هواپیمایی یونان، بهترین خط هوایی اروپا در 6 سال اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید