تور استانبول: با مقرون به صرفه شدن لیر به استانبول سفر کنید!

به گزارش مجله کامسا، به نظر شما کاهش ارزش لیر تأثیری در کیفیت سفر به استانبول دارد؟ بله، ما هم مثل شما موافقیم که جواب این سؤال مثبت خواهد بود! کاهش ارزش پول می تواند برای افرادی که به صورت شخصی سفر می نمایند، مفید باشد. زیرا باعث می گردد قدرت خرید آنها در شهر مقصد بیشتر گردد. در سال های اخیر استانبول عایدی چشم گیری از صنعت گردشگر خود داشته و آمارها نشان می دهد که ترکیه در سال 2021 پیروز به کسب عایدی 24 میلیاردی در این حوزه شده است. همین اعداد و ارقام کافی است تا به ما بگوید کاهش ارزش لیر می تواند یک بازی برد، برد برای مسافران، گردشگران و خود ترکیه باشد.

تور استانبول: با مقرون به صرفه شدن لیر به استانبول سفر کنید!

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

هر چه مردم قدرت خرید بیشتری در ترکیه و خصوصاً استانبول وجود داشته باشند، تقاضا برای سفر و تماشا این شهر بی نظیر، بیشتر خواهد شد. از طرفی استانبول را بدون شک باید بهشت خریداران توصیف کرد. برترین و باکیفیت ترین محصولات و کالاها از برندهای ترک و دنیای را می توانید در استانبول تهیه کنید. با یک حساب سرانگشتی هم متوجه خواهید شد خرید مستقیم از استانبول چقدر می تواند دستتان را برای خرید اجناس متنوع باز کند و هزینه ای که می کنید، به صرفه تر باشد. همه آنچه گفتیم شما را برای سفر به استانبول با مقرون به صرفه شدن لیر قانع کرد؟ بسیار خب، پس در ادامه این مطلب هم همراه ما باشید تا به شما بگوییم چگونه از این فرصت استثنایی بهره ببرید:

ترکیه و نوسانات لیر در روزهای اخیر

در روزهای اخیر لیر ترکیه نوسانات بسیار قابل توجهی را به چشم دید. دلار و یورو که تا پیش ازاین در محدوده لیر کمتری معامله می گردد، نوسانات رو به افزایش داشته که باعث کاهش ارزش لیر شده است. تومان هم در مقایسه با نرخ های قبلی خود امروز در یک مرحله پایین تر و قیمتی مناسب تر قرار گرفته است. با نگاهی کوتاه به این قیمت ها به راحتی متوجه خواهید شد که وقت، وقت سفر به استانبول است! یک فرصت استثنایی که برای استفاده از آن فقط کافی است بلیط پرواز خود را از فلایتیو تهیه کنید و یکی از تماشای ترین شهرهای دنیا را ببینید. علاوه بر این، این روزها وقت خرید است. بیشتر برندها و فراوری نماینده ها به مناسبت سال نو میلادی تخفیف های استثنایی لحاظ نموده اند که نباید از دست داد.

استانبول، شهر رسیدن خط های موازی

استانبول یکی از متفاوت ترین شهر هایی است که به چشم خواهید دید. شهری که همه مسیرهای موازی را کنار گذاشته و پر است از تقاطع های مجذوب نماینده! تقاطع دریا و خشکی، معماری بیزانس و معماری اسلامی، اروپا و آسیا، گذشته و حال و هر چیزی که ممکن است در نقاط دیگر دنیا مثل یک خط موازی هیچ وقت به هم نرسند، در این شهر جادویی، جایی به هم گره خورده اند. در هر بخشی از استانبول می توانید این تنوع و لایه های مختلف تاریخی و فرهنگی را به چشم ببینید. حتی اگر نخواهید سراغ تماشا آثار تاریخی، جاذبه های گردشگری و مراکز خرید بزرگ و مختلف بروید، هم اینکه در محله های این شهر هم قدم بزنید حیرت زده خواهید شد. از محله بالات، تقسیم و کوداکوی گرفته تا محله بشکیتاش که یکی از گران ترین محله های این شهر است، همه وهمه سرشار از تماشای هایی هستند که تماشا آنها کیف و لذت خاصی دارد.

علاوه بر این، مکان های تماشای و گردشگری استانبول بسیار چشمگیر هستند. منظره ها و نقاط تماشای قابل توجهی برای بازدیدنمایندگان استانبول وجود دارد. البته این فهرست آن قدر زیاد است که نمی توان تنها با صحبت درباره یک یا حداقل ده مورد از آنها، درباره تنوع کارها و فعالیت هایی که در استانبول می توان انجام داد و سر زد صحبت کرد.

اگر قصد سفر به خارج از کشور را دارید و تابه حال استانبول را ندیده اید، توصیه می کنیم حالا که لیر در مقرون به صرفه ترین و به صرفه ترین قیمت خود طی یکی دو سال اخیر قرار گرفته است، در اولین فرصت فراهم شده برای سفر به وسیله سایت فلایتیو بلیط استانبول تهیه کنید. حتماً این شهر بی نظیر را ببینید و از زیبایی های مختلف آن لذت ببرید.

از جمله تماشای هایی که با مقرون به صرفه شدن لیر و سفر به استانبول می توانید سراغ آنها بروید مسجد ایاصوفیه، موزه کاخ توپ کاپی، آب انبار باسیلیکا، موزه های باستان شناسی استانبول، برج گالاتا، بازار بزرگ، جزایر پرنس و خیابان استقلال است.

قدم زدن کنار تنگه بسفر را هم نباید فراموش کنید. تنگه بسفر یا تنگه استانبول، تنگه ای باریک است که یکی از مسیرهای آبی بین المللی مهم ترکیه محسوب می گردد. این تنگه را درواقع مرز بین بخش آسیایی و اروپایی ترکیه (دو قاره آسیا و اروپا) می دانند و پل اتصال دریای سیاه و مرمره است. بیشتر بخش های این تنگه مسکونی شده است و نزدیک به 17 میلیون از جمعیت خود شهر استانبول در این قسمت زندگی می نمایند. فرقی نمی کند در ساحل قدم بزنید یا بر فراز کشتی نگاه دوخته باشید به این تنگه زیبا، هرجایی که باشید و از هر طرفی تنگه را ببینید بسیار زیباست. علاوه بر تماشای حیرت انگیز تنگه بسفر می توانید از تفریحات متنوعی که وجود دارد هم بهره ببرید. تفریحاتی مثل کشتی های تفریحی کروز، ماهیگیری، تماشا مرجان های دریایی و ... جزء پرطرفدارترین تفریحات دریایی برای تنگه بسفر است.

آسان ترین و مقرون به صرفه ترین راه سفر به استانبول

ما در فلایتیو همراه شما هستیم تا سفری مقرون به صرفه و باکیفیت به ترکیه و استانبول داشته باشید. برای داشتن یک پرواز مقرون به صرفه و خوب فقط کافی است، سری به سایت فلایتیو بزنید. به وسیله صفحه پروازهای مستقیم تهران به استانبول، شیراز به استانبول، تبریز به استانبول، مشهد به استانبول و اصفهان به استانبول مقرون به صرفه ترین و مناسب ترین پرواز را برای سفر خود پیدا کنید. خرید بلیط پرواز خارجی از فلایتیو بسیار آسان و راحت است. فقط کافی است شهر مبدأ و مقصد خود را انتخاب کنید و به وسیله سیستم شتاب، پرداخت ریالی بلیط خود را انجام دهید.

در نظر داشته باشید که باتوجه به اوقات روز و فصل های شلوغ تعطیلات، ممکن است برای پیداکردن بلیط مقرون به صرفه کمی دچار مشکل شوید. اگر قصد دارید سفر زمستانه به استانبول داشته باشید و برای تعطیلات کریسمس سفر خود را در نظر گرفته اید، بهتر است از چند ماه قبل بلیط را رزرو کنید و اگر در فصول خلوت قصد سفر دارید، ممکن است چند روز مانده به سفر هم بتوانید بلیط مقرون به صرفه پیدا کنید. پس حتماً در همان ابتدای مراحل برنامه ریزی سفر خود، سری به سایت فلایتیو بزنید و خیالتان را از بابت بلیط پرواز خارجی آسوده کنید. بیش از صدها هزار نفر ماهانه برای خرید و رزرو بلیط پروازهای خود به فلایتیو سر می زنند و از خدمات این شرکت سفری استفاده می نمایند؛ شما هم عضوی از خانواده ما شوید.

منبع: همگردی
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 974

به "تور استانبول: با مقرون به صرفه شدن لیر به استانبول سفر کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول: با مقرون به صرفه شدن لیر به استانبول سفر کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید