بتمن در کمیک جدیدش به دنیای فورتنایت خواهد آمد

به گزارش مجله کامسا، دی سی کمیکس (DC Comics)، به تازگی یک مجموعه جدید شش شماره ای را با نام Batman/Fortnite: Zero Point معرفی کرده است که همان طور که از نامش پیداست، قرار است کراس اوری میان بتمن و فورتنایت باشد و پیوندی را میان آن ها ایجاد کند.

بتمن در کمیک جدیدش به دنیای فورتنایت خواهد آمد

این واقعیت غیرقابل چشم پوشی است که فورتنایت به پدیده خاصی تبدیل شده و راه خود را به فرهنگ عامه پیدا کرده است. در ادامه راستا کراس اورهای فورتنایت، به تازگی دی سی کمیکس و اپیک گیمز (خالقان فورتنایت) با یک همکاری تصمیم گرفته اند تا یک مجموعه کتاب مصور (کمیک بوک) جدید منتشر کنند که با مضمون این دو اثر ساخته خواهد شد و کراس اوری میان بتمن و فورتنایت برقرار خواهد کرد. مجموعه کمیک کوتاه Batman/Fortnite: Zero Point قرار است در 6 شماره عرضه شود. اولین قسمت آن در تاریخ 31 فروردین 1400 (20 آوریل 2021) منتشر خواهد شد و در هر کدام از ماه های مه و ژوئن دو شماره دیگر از این کمیک به انتشار خواهد رسید. در نهایت، در 15 تیر 1400 (6 ژوئیه 2021) شماره پایانی کمیک بتمن و فورتنایت عرضه خواهد شد.

پسوند نام این کمیک یعنی Zero Point به احتمال زیاد برای بسیاری از طرفداران فورتنایت آشنا باشد. در واقع، Zero Point یکی از مهم ترین عوامل تشکیل دهنده بسیاری از کراس اورهای فصل جدید فورتنایت بوده است. عاملی که این بار باعث شده فورتنایت در مدیومی دیگر و با بتمن کراس اور داشته باشد.

خط داستانی این کمیک، بتمن و برخی دیگر از شخصیت های دی سی را به جزیره فورتنایت می برد. داستان این کمیک را کریستوس گیج (Christos Gage) که سابقه نویسندگی در سریال دردویل نت فلیکس را داشته و همین طور دونالد موستارد (Donald Mustard) که کارگردانی بازی فورتنایت را بر عهده دارد، خواهند نوشت.

در شماره های مختلف این کمیک کدهایی برای آیتم هایی درون بازی فورتنایت مثل استایل جدید برای هارلی کوئین گنجانده شده است. اگر کل شماره های این مجموعه کمیک را خریداری کرده باشید، اسکین جدید Armored Batman Zero را دریافت خواهید کرد.

کریستوس گیج درباره این کمیک می گوید:

بتمن، کت ومن، هارلی کوئین، به همراه بخشی از شهر گاتهام، در سال 2019 طی یک کراس اور به بازی فورتنایت اضافه شدند. از آن به بعد، در دوره هایی شاهد شخصیت هایی دیگری از دنیای شخصیت های دی سی از جمله پویزن آی وی، جوکر، گرین ارو و فلش به بازی اضافه شده بودند.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 571

به "بتمن در کمیک جدیدش به دنیای فورتنایت خواهد آمد" امتیاز دهید

1 کاربر به "بتمن در کمیک جدیدش به دنیای فورتنایت خواهد آمد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بتمن در کمیک جدیدش به دنیای فورتنایت خواهد آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید