برترین فرودگاه های جهان برای خرید!

به گزارش مجله کامسا، 6 فرودگاه برتر جهان برای خرید!

در سال های اخیر خرید کردن در فرودگاه به چیزی بیش از وقت گذرانی تبدیل شده و بسیاری از برندهای مشهور جهان در فرودگاه های معتبر نیز شعبه دارند. بسیاری از این فرودگاه ها با شمار زیاد فروشگاه ها به یک مقصد گردشگری برای مسافران تبدیل شده اند و مسافران زیادی برای خرید هم که شده بلیط هواپیمایشان را به مقصد این فرودگاه ها رزرو می نمایند. در این مطلب می خواهیم در خصوص برترین فرودگاه های جهان برای خرید لوکس و مجلل صحبت کنیم و 6 فرودگاه برتر در این زمینه را به شما معرفی کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

برترین فرودگاه های جهان برای خرید!

برترین فرودگاه های جهان برای خرید

برای خیلی ها خرید کردن صرفا تهیه مایحتاج زندگی نیست، یک تفریح است. خریدکردن برای بسیاری از ما یک لذت است، تا حدی که مراکز خرید معتبر و مشهور جهان به یک مقصد گردشگری پرطرفدار تبدیل می گردد. جشنواره های خرید در کشورهای مختلف میلیون ها مسافر را به سمت خود جذب می نماید و افراد زیادی برای خرید لوکس و مجلل به این کشورها سفر می نمایند. دبی، پاریس و لندن شاید از مقاصد خرید مشهور جهان باشند، اما جالب است بدانید که فرودگاه ها نیز در حال وارد شدن در این عرصه هستند و خود را به عنوان یک مرکز خرید شیک و لوکس به جهان شناسانده اند. خرید در فرودگاه یک مزیت اصلی دارد و آن معاف بودن از مالیات است! فروشگاه های بدون مالیات یا دیوتی فری (DutyFree) تقریبا در تمام فرودگاه های بین المللی وجود دارد و انواع محصول را بدون احتساب هزینه مالیات به مسافران عرضه می نماید. بیشتر برندهای مشهور جهان در فرودگاه های بین المللی و معتبر جهان شعبه دارند و انواع محصولات را به مسافران ارائه می نمایند. برترین فرودگاه های جهان برای خرید را در ادامه معرفی می کنیم تا در سفرهای بعدی این نکته را نیز در نظر داشته باشید.

1- فرودگاه هیترو لندن | London Heathrow

فرودگاه هیترو به عنوان پررفت و آمدترین فرودگاه لندن و پرترددترین فرودگاه اروپا توانسته عنوان برترین فرودگاه برای خرید را نیز کسب کند. در واقع، فرودگاه هیترو 7 سال متوالی است که در رده بندی وبسایت اسکای ترکس (Skytrax) در صدر فهرست برترین فرودگاه های جهان برای خرید قرار می گیرد. در ترمینال شماره 5 این فرودگاه تعداد زیادی از مشهورترین برندهای جهان و فروشگاه های پوشاک لوکس و فشن شعبه دارند. برندهای مشهوری مثل لویی ویتون، شنل، هرمس و رولکس از جمله شعبه های پرطرفدار در فرودگاه هیترو هستند. اگر از هواداران داستان های هری پاتر هستید یک خبر شادمان نماینده برای شما داریم: در فرودگاه هیترو فروشگاهی به نام هری پاتر وجود دارد که انواع محصولات جادویی را به شما ارائه می نماید.

2- فرودگاه سووارنابومی بانکوک | بانکوک سووارنابومی Airport

فرودگاه سووارنابومی به عنوان بزرگ ترین فرودگاه در جنوب شرق آسیا یکی از برترین فرودگاه های جهان برای خرید لوکس است. طیف بسیار متنوعی از بوتیک ها و برندهای مشهور جهان از فندی گرفته تا پرادا در این فرودگاه قرار دارند. در این فرودگاه می توانید هر آنچه فکر می کنید را بخرید و شاید دیگر نیازی به خرید در سطح شهر نداشته باشید. از عطر گرفته تا لوازم آرایشی و پوشاک و جواهرات در این فرودگاه پیدا می گردد.

اگر به خرید لاکچری علاقه دارید به طبقه چهار سالن D بروید. بیشتر برندهای لوکس و گرانقیمت جهان در این قسمت شعبه دارند. لذت خرید لوکس از برندهای مشهوری مثل بربری، بولگاری، کارتیه، دیور، هوگو باس و سواروفسکی را می توانید در این فرودگاه تجربه کنید.

3- فرودگاه ونکوور کانادا | Vancouver Airport

این فرودگاه طبق رده بندی اسکای ترکس به عنوان برترین فرودگاه در آمریکای شمالی انتخاب شده است. یکی از دلایل این انتخاب مطمئنا مرکز خرید اوت لت (outlet) این فرودگاه بوده است. هواداران فشن و مد می توانند در فرودگاه ونکوور از برندهای مشهوری مثل آرمانی خرید نمایند و پس از آن، در رستوران های لوکس و شیک فرودگاه غذا بخورند. یکی از مزیت های این فرودگاه این است که محصولات اوت لت (کمی قدیمی تر) برندهای مشهور را با قیمت بسیار مقرون به صرفه به مشتریان عرضه می نمایند. ترمینال اصلی فرودگاه ونکوور بیش از 170 فروشگاه و رستوران دارد.

4- فرودگاه چانگی سنگاپور | چانگی Airport سنگاپور

فرودگاه چانگی بی اغراق برترین فرودگاه جهانست. در این فرودگاه امکانات رفاهی منحصربفردی مثل سینمای رایگان، اولین باغ پروانه ها در فرودگاه و استخر شنا در اختیار مسافران قرار می گیرد. فرودگاه چانگی یکی از جاذبه های گردشگری در سفر به سنگاپور است. یکی از این جاذبه ها بی شک مجموعه نو خرید این فرودگاه است که سال جاری بازگشایی می گردد. در این مجموعه فروشگاه های پوشاک و برندهای مشهور جهان در کنار امکانات رفاهی دیگر مثل هتل وجود دارند. کشور سنگاپور یکی از مقاصد پرطرفدار برای خرید است و فرودگاه چانگی نیز از این قاعده مستثنی نیست. بیش از 350 فروشگاه در فرودگاه چانگی وجود دارد و مسافران این فرصت را خواهند داشت تا خریدی لوکس و مجلل داشته باشند.

5- فرودگاه هنگ کنگ | Hong Kong Airport

در این فرودگاه دو مرکز خرید جداگانه وجود دارد و بهشتی واقعی برای عاشقان خرید است. مراکز خرید اسکای مارت و اسکای پلازا بیش از 300 فروشگاه دارند و فرودگاه هنگ کنگ را به یکی از برترین فرودگاه های جهان برای خرید تبدیل نموده اند. برندهای مشهوری مثل آرمانی، شنل و ورساچه در این مراکز خرید شعبه دارند. اسکای پلازا در ترمینال شماره 2 قرار گرفته است و انواع پوشاک فشن و مد روز را به مسافران ارائه می نمایند. در این مرکز خرید یک قسمت تفریح نیز وجود دارد که مجهز به سینمای چهاربعدی است.

6- فرودگاه بین المللی دبی | Dubai International Airport

وقتی نام دبی می آید همه ناخودآگاه یاد خرید می افتند! مراکز خرید متعدد و لوکس و جشنواره های خرید، دبی را به یک مقصد محبوب برای عاشقان خرید تبدیل نموده است. پس جای تعجب نیست که فرودگاه دبی نیز یکی از برترین فرودگاه های جهان برای خرید باشد. فرودگاه دبی یکی از پررفت و آمدترین فرودگاه جهانست و میلیون ها مسافر سالانه از این فرودگاه استفاده می نمایند. به همین علت بیشتر برندهای مشهور جهان و طراحان معتبر بین المللی در این فرودگاه شعبه دارند. این فرودگاه به عنوان مرکز فروشگاه های دیوتی فری جهان نیز معروفیت دارد و برندهای مشهور و لاکچری در ترمینال شماره 3 (بزرگ ترین ترمینال فرودگاهی جهان) قرار دارند.

اگر بخواهیم فهرست برترین فرودگاه های جهان را چند مورد بیشتر ادامه بدهیم می توانیم به فرودگاه جان اف کندی، فرودگاه اسخیپول آمستردام، فرودگاه اینچئون سئول و فرودگاه شارل دوگل پاریس اشاره کنیم. خرید کردن در فرودگاه برای بسیاری افراد آنقدر لذتبخش است که به یکی از اهداف سفر تبدیل می گردد و مسافران سعی می نمایند بلیط هواپیمای خود را حتما به مقصد این فرودگاه ها رزرو نمایند.

منبع: businessclass.co.uk

منبع: الی گشت
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1089

به "برترین فرودگاه های جهان برای خرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین فرودگاه های جهان برای خرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید