تست ضریب هوشی IQ؛ آیا می توانید جادوگر هالووین را در 8 ثانیه پیدا کنید؟

به گزارش مجله کامسا، این تست برای سنجش ضریب هوشی شما تهیه شده است. اگر در 8 ثانیه بتوانید جادوگر هالووین را پیدا کنید، از ضریب هوشی بالایی برخوردار هستید، اگر این زمان به 16 ثانیه رسید، ضریب هوشی شما میانه است.

تست ضریب هوشی IQ؛ آیا می توانید جادوگر هالووین را در 8 ثانیه پیدا کنید؟

خبرنگاران | توهم نوری که به عنوان توهم بصری نیز شناخته می گردد، نوعی توهم است که به وسیله سیستم بینایی در ادراک بصری ایجاد می گردد. به زبان ساده، توهم نوری نوعی توهم است که در آن نمی توانیم صحنه یا تصویری را که به وسیله چشمان خود دیده ایم به وضوح درک کنیم. ما تصویر یا صحنه را اشتباه تفسیر می کنیم یا به راحتی فریب آن را می خوریم.

به گزارش خبرنگاران ، بیشتر مردم پس از تماشا تصویر توهم نوری ارائه شده در اینجا دچار خطا می شوند. با این حال، بعضی از افراد نیز می توانند به سرعت پاسخ را شناسایی نمایند.

با این وجود این تست برای سنجش ضریب هوشی شما تهیه شده است. اگر در 8 ثانیه بتوانید جادوگر هالووین را پیدا کنید، از ضریب هوشی بالایی برخوردار هستید، اگر این زمان به 16 ثانیه رسید، ضریب هوشی شما میانه است. اما اگر نتوانستید جادوگر را پیدا کنید، این بدان معنا نیست که ضریب هوشی شما پایین است، چرا که همواره خطای دید منجر به اشتباه می گردد. با این حال پاسخ معما را در انتهای مطلب می توانید دریافت کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای جادوگر هالووین

اگر به پایین تصویر نگاه کنید، جادوگر را گوشه سمت راست میان مردم خواهید دید.

منبع: فرادید
انتشار: 9 آبان 1401 بروزرسانی: 9 آبان 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1208

به "تست ضریب هوشی IQ؛ آیا می توانید جادوگر هالووین را در 8 ثانیه پیدا کنید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست ضریب هوشی IQ؛ آیا می توانید جادوگر هالووین را در 8 ثانیه پیدا کنید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید