حضور مشاور رئیس کمیته ملی المپیک در وبینار کمیته ورزش شورای المپیک آسیا

به گزارش مجله کامسا، اصغر رحیمی مشاور رئیس کمیته ملی المپیک روز گذشته در وبینار کمیته ورزش شورای المپیک آسیا شرکت کرد.

حضور مشاور رئیس کمیته ملی المپیک در وبینار کمیته ورزش شورای المپیک آسیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، در وبینار کمیته ورزش شورای المپیک آسیا که 14 عضو کمیته ورزش به همراه نمایندگان شورای المپیک آسیا و حدود 50 نفر از تیم های کمیته های برگزاری بازی های مختلف حضور داشتند، آنالیز و گزارش پیشرفت کمیته برگزاری بازی های المپیک 2020 توکیو، آنالیز و گزارش پیشرفت کمیته برگزاری بازی های ساحلی سانیا 2020 چین، آنالیز و گزارش پیشرفت کمیته برگزاری بازی های آسیایی جوانان شانتو چین 2021، آنالیز و گزارش پیشرفت کمیته برگزاری بازی های داخل سالن تایلند 2021 و آنالیز و گزارش پیشرفت کمیته برگزاری بازی های آسیایی هانژو 2022 از جمله موارد دستور مطروحه در این جلسه بود.

همچنین با وجود اینکه 3 دوره بازی های ذکر شده در کشور چین برگزار می گردد به طور طبیعی هر کدام گزارش مفصلی از مراحل آماده سازی محل مسابقات و تمرین و دهکده بازی ها ارائه و موضوع و چالش اصلی خود را ویروس کووید 19 خاطرنشان کردند در حالی که زیر ساخت ها برای برگزاری رویدادها آماده بود.

موضوع ارائه گزارش در مورد بازی های آسیایی جوانان و ساحلی توسط شهردار و معاونین ایشان نیز ارائه شد. همچنین گزارش 2022 هانژوه توسط معاون بخش ورزش کمیته برگزاری ارائه شد. در ادامه این جلسه گزارش المپیک 2020 توکیو توسط کمیته ورزش بازی ها قرائت و مهمترین چالش کمیته برگزاری، موضوع حفظ داوطلبین و زیر ساخت و اسپانسر بیان شد.

همچنین شورای المپیک آسیا خاطرنشان کرد Dance sport به بازی های المپیک و رشته الکترونیک به بازی های آسیایی اضافه خواهد شد.

شورای المپیک آسیا از محبوبیت و خواسته ورزشکاران و مردم به ویژه کشورهای آسیایی برای اضافه شدن بازی های الکترونیک به برنامه بازی ها اطلاع داد و خاطرنشان کرد قویاً به دنبال حمایت از این رشته برای اضافه شدن به برنامه بازی ها است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 273

به "حضور مشاور رئیس کمیته ملی المپیک در وبینار کمیته ورزش شورای المپیک آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور مشاور رئیس کمیته ملی المپیک در وبینار کمیته ورزش شورای المپیک آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید