تور ارزان روسیه: روحانی: گرندوینری پورشیب افتخار بزرگی برای کاراته ایران است، بازخورد عملکرد رقبا در روسیه را به هروی انتقال می دهم

به گزارش مجله کامسا، مربی تیم ملی کاراته گفت: کسب اسم گرندوینری پورشیب افتخاری بزرگی است تا به اسم دومین ایرانی به این مهم برسد و پرچم کاراته کشورمان را مثل همواره در دنیا به اهتزار در بیاورد.

تور ارزان روسیه: روحانی: گرندوینری پورشیب افتخار بزرگی برای کاراته ایران است، بازخورد عملکرد رقبا در روسیه را به هروی انتقال می دهم

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

حسن روحانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد رقابت های لیگ جهانی کاراته وان مسکو گفت: در این مسابقات حدود 400 کاراته کا از 50 کشور شرکت نموده بودند و مسابقات هم از لحاظ برگزاری در سطح فوق العاده ای برگزاری شد. به غیر از یکی، دو نفر تقریباً همه قهرمانان المپیک در مسابقات حضور داشتند و مسابقات خوبی برگزار گردید. در وزن پورشیب هم به غیر از حریف ترکیه ای و ژاپنی همه قهرمانان حضور داشتند.

وی در مورد عملکرد پورشیب اسم کرد: پورشیب تا قبل از مسابقه نیمه نهایی خیلی بافکر و عالی مبارزه کرد اما از یک نقطه در ملاقات نیمه نهایی و رده بندی دو بار ضربه خورد. باید روی این ضعف کار کنیم و برای ما تبدیل به تجربه گردد تا در مسابقات قهرمانی جهانی و رویدادهای آینده که برای ما خیلی مهم است دیگر اتفاق نیفتد. پورشیب هیچ وقت کم نمی گذارد و در روسیه هم با تمام توان مبارزه کرد اما بین قهرمانان فرق نیست و همین موضوع باعث شد پورشیب در این مسابقات پنجم گردد.

مربی تیم ملی کاراته در مورد کسب اسم گرندوینر سال های 2020 و 2021 به وسیله پورشیب گفت: با توجه به مدال هایی که پورشیب در مسابقات گذشته کسب نموده بود، 95 درصد اسم گرندوینری او قطعی شده بود و با کسب اسم پنجمی کاراته وان روسیه این اسم را کسب کرد. کسب اسم گرندوینری پورشیب افتخاری بزرگی است تا به اسم دومین ایرانی به این مهم برسد و پرچم کاراته کشورمان را مثل همواره در جهان به اهتزار در بیاورد.

روحانی در مورد عملکرد رقبای ما در مسابقات جهانی و چهره های تازه کاراته جهان گفت: از بُعد فنی تمام قهرمانان در روسیه حاضر شده بودند تا قبل از مسابقات جهانی امارات خود را ارزیابی نمایند. فکر می کنم در اوزان سبک کارمان سخت تر است و باید بچه ها در اوزان 60 و 67 خیلی آماده باشند. قهرمانی خوبی در روسیه حضور داشتند و دو چهره از مراکش خیلی خوب بودند. قطعاً بازخورد حضور در روسیه را به هروی، سرمربی تیم ملی انتقال خواهم داد تا برترین عملکرد را در مسابقات جهانی داشته باشیم.

وی در مورد تاثیر خروج کاراته از المپیک روی حضور کشورها در مسابقات گفت: تا حدود کمی این اتفاق می تواند تاثیرگذار باشد، اما در حال حاضر برای ما مسابقات قهرمانی جهان، قهرمانی آسیا و داخل سالن آسیا خیلی مهم است و سال آینده هم مسابقات وردگیمز، المپیک جوانان، المپیک ساحلی و بازی های آسیایی خیلی مهم است. اینگونه نیست که خروج کاراته از المپیک باعث عدم استقبال کشورها گردد. طبیعتاً خروج از المپیک تا حدودی تاثیرگذار خواهد داشت، اما هنوز کاراته در المپیک جوانان و ساحلی حضور دارد و کشورها سرمایه گذاری خواهند کرد. از طرفی هدف فدراسیون جهانی بازگشت کاراته به المپیک 2028 است و باید حواس مان باشد و پرقدرت ادامه بدهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 892

به "تور ارزان روسیه: روحانی: گرندوینری پورشیب افتخار بزرگی برای کاراته ایران است، بازخورد عملکرد رقبا در روسیه را به هروی انتقال می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: روحانی: گرندوینری پورشیب افتخار بزرگی برای کاراته ایران است، بازخورد عملکرد رقبا در روسیه را به هروی انتقال می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید