حمام حاج شهبازخان به عنوان ظرفیت گردشگری کرمانشاه باید فعال گردد

به گزارش مجله کامسا، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، حمام حاج شهبازخان به عنوان ظرفیت گردشگری کرمانشاه باید فعال گردد.

حمام حاج شهبازخان به عنوان ظرفیت گردشگری کرمانشاه باید فعال گردد

داریوش فرمانی در جلسه آنالیز شرایط حمام تاریخی حاج شهبازخان کرمانشاه که با حضور نماینده اداره کار برگزار گردید، گفت: حمام حاج شهبازخان در سالیان گذشته به عنوان مرکز خلاق صنایع دستی به یونیدو واگذار شد و پس از آن نیز به بهره برداری بخش خصوصی واگذار شد که متاسفانه همچنان از آن استفاده نمی گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه گفت: متاسفانه این ملک ارزشمند با توجه به مسائل حقوقی که برای آن پس از واگذاری پیش آماده کماکان بلا استفاده مانده و بخش خصوصی نتوانسته است این ظرفیت را به کار بگیرد.

او گفت: اداره کل میراث فرهنگی از همه ظرفیت های قانونی برای حل مسائل حقوقی این بنای ارزشمند استفاده خواهد نمود.

فرمانی بیان نمود: قرارگیری حمام حاج شهبازخان در داخل بازار کرمانشاه فرصت بسیار مناسبی برای بازدید گردشگران داخلی و خارجی است که باید مسائل آن حل گردد.

او اضافه نمود: در سالیان گذشته هزینه های زیادی برای بازسازی و احیای این بنا انجام گرفته است که باید بهره برداری لازم از آن بگردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه در پایان تاکید نمود: همه توان خود را برای حل مسائل پیش آمده برای این بنای ارزشمند به کار می گیریم.

منبع: همگردی
انتشار: 16 تیر 1403 بروزرسانی: 16 تیر 1403 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1362

به "حمام حاج شهبازخان به عنوان ظرفیت گردشگری کرمانشاه باید فعال گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمام حاج شهبازخان به عنوان ظرفیت گردشگری کرمانشاه باید فعال گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید