داستانی دلخراش در پشت مهارت های فوتبالی یک گاو!

به گزارش مجله کامسا، ویدئویی از یک گاو در گوا هند در حال بازی فوتبال در فضای مجازی پخش شده که داستانی دلخراش در پشت خود دارد.

داستانی دلخراش در پشت مهارت های فوتبالی یک گاو!

به گزارش خبرنگاران، این ویدئو که در منطق ماردل استان گوا گرفته شده است، گاوی را نشان می دهد که به طرز ماهرانه ای روی توپ فوتبال مانور می دهد. اما اگر به دقت نگاه کنیم، گاو در واقع از توپ محافظت می نماید و آن را به اطراف پاس نمی دهد.

مردم محلی گفتند که گاو به تازگی گوساله تازه متولد شده خود را از دست داده است. چند روز پیش در جاده با یک وسیله نقلیه برخورد کرد و گوساله در نهایت تسلیم جراحات شد. از زمان از دست دادن گوساله، مردم محلی معتقدند که گاو از این فقدان ناراحت شده و در حال پرسه زدن در محوطه معبد ماردل دیده شده است.

در این ویدئو گاو سعی می نماید از توپ محافظت کند و آن را ایمن نگه دارد و اینگونه به نظر می رسد با توپ همان طور رفتار را می نماید که با گوساله تازه متولد شده اش می کرد.

در این ویدئو، گاو به شدت از توپ محافظت می نماید و اجازه نمی دهد پسران دیگر به آن نزدیک شوند. حتی برای مدت کوتاهی فردی را تعقیب می نماید که می خواهد توپ را از او پس بگیرد. بعداً، وقتی پسر ها توپ را پس گرفتند، می توان دید که گاو برای گرفتن آن کوشش بی وقفه ای می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1051

به "داستانی دلخراش در پشت مهارت های فوتبالی یک گاو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستانی دلخراش در پشت مهارت های فوتبالی یک گاو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید