رفع خطای لایسنس اتوکد 2020

به گزارش مجله کامسا، یکی از مشکلاتی که در نرم افزار اتوکد رخ میدهد خطای لایسنس می باشد. معمولا بعد از مدتی کار کردن با اتوکد با ارور لایسنس رو به رو می شوید. پایگاه خبری آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران (www.aryatehran.com) تصمیم دارد برای آن که سریعترین راه را برای رفع خطای لایسنس اتوکد 2020 پیدا کنید به صورت کاملا کاربردی گام به گام مراحل را توضیح دهد. با ما همراه باشید.

رفع خطای لایسنس اتوکد 2020

ساده ترین راه برای برطرف خطای لایسنس اتوکد 2020 این است که همراه با ما 5 مرحله ای را که توضیح خواهیم داد طی کنید تا بتوانید بدون آن که برنامه را حذف کنید و یا نیاز به نصب مجدد آن داشته باشید مشکل را برطرف نمایید:

  1. در مرحله اول باید Run را باز کنید که برای این کار باید کلیدهای ویندوز+R را همزمان از روی کیبورد فشار دهید.
  2. در مرحله بعد شما باید عبارت services.msc را در پنجره باز شده تایپ کنید.
  3. پنجره services برای شما باز میشود و شما باید از میان گزینه های نمایش داده شده در پی FLEXnet Licensing Service بگردید و روی آن دو بار کلیک کنید.
  4. پنجره ای برای شما باز میشود که باید دکمه Stop را بزنید و برای ذخیره شدن تغییرات در این مرحله باید ok را انتخاب کنید.
  5. در نهایت شما باید به آدرس زیر در سیستم تان مراجعه کنید و فایل هایی که در این آدرس وجود دارند را حذف کنید.

Windows XP : C:Documents and SettingsAll UsersApplication DataFLEXnet

Vista/Windows 7/8/10 : C:ProgramDataFLEXnet

با انجام این مراحل دیگر شما با خطای لایسنس اتوکد 2020 روبرو نخواهید شد.

البته اگر با ارور های دیگر در اتوکد رو به رو شدید و یا این ارور با راه حل های گفته شده برطرف نشد میتوانید در صفحه آموزش اتوکد آموزشگاه آریا تهران این مشکل را به صورت اصولی برطرف کنید. مثلا یادگیری خط چین در اتوکد و…

همچنین میتوانید در این صفحه ایرادات و سوالات تان را برای مسائل اتوکد بیان کنید تا برترین اساتید ما پاسخ سوالات شما را بدهند.

جلوگیری از ارور لایسنس اتوکد

برای آن که شما از مشاهده ارور لایسنس اتوکد جلوگیری کنید و دیگر با این ارور رو به رو نشوید باید نسخه اورجینال اتوکد را دانلود و نصب کنید.

متاسفانه شما باید برای نصب نسخه اصلی اتوکد هزینه پرداخت کنید که این هزینه به دلار است و در ایران تقریبا گران تمام میشود.

پس به صرفه تر این است که با راه حلی که در این مقاله بررسی کردیم برای برطرف خطای لایسنس اتوکد 2020 اقدام کنید. برای اینکار وارد قسمت مقالات اتوکد آموزشگاه آریا تهران شوید www.aryatehran.com.

یکی دیگر از راه هایی که میتوانید از خطای لایسنس اتوکد 2020 جلوگیری کنید این است که مراحل زیر را طی کنید:

  • در قسمت سرچ ویندوز عبارت task manager را تایپ کرده و آن را باز کنید.
  • در مرحله بعد باید تب startUp را باز کنید و سپس برای برنامه های AutoDesk Genunie Servise و AutoDesk Desktop App بخش status را از حالت Enable به حالت غیر فعال یا Disable تغییر دهید.
  • دقت داشته باشید با اعمال این تغییرات سیستم تان را ری استارت کنید و دوباره برنامه اتوکد را باز کنید تا دیگر اینم ارور برای شما نمایش داده نشود.

با انجام این مراحل میتوانید مطمئن باشید که با اجرای برنامه اتوکد این نرم افزار ها به صورت اتوماتیک اجرا نمیشوند و ارور لایسنس اتوکد نمایش داده نمیشود.

دقت داشته باشید در موارد نادری مشاهده مجدد ارور گزارش شده است که در این مواقع شما باید مجدد کرک برنامه اتوکد را نصب کنید تا از شر ارور لایسنس اتوکد خلاص شوید.

پیشنهاد مطالعه: برای آغاز یادگیری حرفه ای نرم افزار پرکاربرد اتوکد، با خواندن مقاله اتوکد چیست آغاز کنید.

علت خطای لایسنس اتوکد 2020

یکی از دلایل بروز خطای لایسنس اتوکد 2020 این است که ما در ایران از فیلترشکن استفاده میکنیم و این فیلترشکن ها آی پی را تغییر میدهند تا بتوانیم بدون مشکل اتوکد را نصب کنیم.

در ورژن های جدیدتر اتوکد برنامه متوجه استفاده از وی پی ان میشود و از این موضوع که شما از برنامه کرک شده استفاده میکنید آگاهی میابد.

در این موقع شما با خطای لایسنس اتوکد 2020 رو به رو میشوید.

اگر شما وی پی ان را خاموش کنید این مشکل رخ نمیدهد و برنامه متوجه نمیشود که شما از برنامه اصلی و اورجینال استفاده میکنید یا نه و دیگر این ارور ظاهر نمیشود.

دقت داشته باشید با این روش شما میتوانید ارور لایسنس اتوکد 2021 را نیز برطرف کنید و کاری کنید که دیگر با این خطا رو به رو نشوید.

اگر با صفر تا صد نرم افزار اتوکد آشنا نیسیتد میتوانید در دوره اتوکد از پایه تا پیشرفته آریا تهران شرکت کنید. در این کلاس مطابق با سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای آنچه نیاز بازار کار است به شما آموزش داده میشود و شما میتوانید با مهارت هایی که در این کلاس کسب میکنید به سرعت جذب بازار کار شده و کسب درآمد کنید.

آدرس سایت: www.aryatehran.com

شماره تماس ها: 02166919634 الی 6

شماره موبایل ها: 09020055503 - 09374949774

آدرس ایسنتاگرام : @aryatehran-

نکات برطرف ارور لایسنس اتوکد

دقت داشته باشید گاهی ممکن است با روش هایی که در این مقاله بررسی کردیم ارور برطرف نشود و شما دیگر نتوانید با نرم افزار اتوکد کار کنید. در این هنگام لازم است کرک برنامه را مجدد نصب کنید.

از این روش میتوانید برای برطرف ارور لایسنس اتوکد 2021 نیز استفاده کنید و به راحتی از بروز آن جلوگیری کنید.

گاهی ممکن است شما از نسخه آزمایشی اتوکد که برای مدت محدودی رایگان هستند استفاده کنید. همان طور که میدانید در این حالت زمانی که مدت مقرر به خاتمه برسد دیگر نمیتوانید از آن استفاده کنید و به پروژه های داخل آن دسترسی داشته باشید.

در این مواقع شما باید فایل های کیگن را متناسب با ورژن اتوکد تان دانلود و نصب کنید و یا لایسنس اتوکد تان را اکتیو کنید تا به قابلیت های نرم افزار اتوکد اورجینال دسترسی پیدا کنید.

یکی دیگر از راه های برطرف ارور لایسنس اتوکد 2020 و 2021 این است که به task manager بروید و از میان سرویس های نمایش داده شده روی گزینه AdskLicensingService کلیک راست کرده و گزینه stop را بزنید.

در مرحله بعد باید به درایو c بروید و فایل Uninstalll.exe را اجرا نمایید تا مراحل برطرف ارور لایسنس اتوکد به خاتمه برسد.

در مرحله بعد میتوانید کرک اتوکد را متناسب با ورژن نصبی دانلود و نصب کنید تا دیگر با این ارور رو به رو نشوید.

برطرف مسائل اتوکد

اگر میخواهید به طور کامل با نرم افزار اتوکد آشنا شوید و از حضور برترین اساتید اتوکد در تهران بهره مند شوید باید آموزش اتوکد را در یک مرکز تخصصی و حرفه ای آغاز کنید.

ما در آموزشگاه آریا تهران برترین اساتید را گرد هم آورده ایم تا شما بتوانید صفر تا صد اتوکد را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و برای ورود به بازار کار و کسب درآمد از این رشته آماده شوید.

شما میتوانید برای اطلاع از هزینه کلاس ها و زمان برگزاری دوره های اتوکد با همکاران ما در آریا تهران تماس بگیرید و یا به وبسایت اختصاصی آریا تهران به نشانی www.aryatehran.com مراجعه کنید.

شماره تماس ها: 02166919634 الی 6

شماره موبایل ها: 09020055503 - 09374949774

آدرس ایسنتاگرام : @aryatehran-

منبع: اتاق
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1034

به "رفع خطای لایسنس اتوکد 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفع خطای لایسنس اتوکد 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید