سرمربی قرمزها از فعالیت نقل وانتقالاتی شاکی شد

به گزارش مجله کامسا، لیورپول که این فصل در خط دفاعی مشکلاتی داشته و بازیکنانی همچون ویرجیل فان دایک، جوئل ماتیپ و جو گومز را به دلیل مصدومیت از دست داده، در آخرین روز از پنجره نقل وانتقالات زمستانی فوتبال اروپا، اوزان کاباک ترکیه ای را از شالکه قرض گرفت و در سوی دیگر بنیامین کیث دیوس را به طور قطعی از تیم پرستون نورث اند جذب کرد. با این حال به نظر می رسد یورگن کلوپ بابت جذب نشدن مدافع مورد علاقه اش از دست مدیران باشگاه لیورپول دلخور و عصبانی است.

سرمربی قرمزها از فعالیت نقل وانتقالاتی شاکی شد

نشریه انگلیسی سان با انتشار گزارشی مدعی شد؛ یورگن کلوپ از دست مدیران باشگاه لیورپول بابت عدم توانایی در به خدمت دریافت کالیدو کولیبالی عصبانی است. طبق این گزارش؛ مدافع سنگالی ناپولی اولویت اول کلوپ برای تقویت خط دفاعی تیمش بوده است، اما مدیران باشگاه لیورپول پیشنهاد جذب این بازیکن را به دلیل قیمت 100 میلیون یورویی اش رد نموده اند و از کلوپ خواسته اند به فکر گزینه های دیگر باشد که این باعث دلخوری و عصبانیت سرمربی آلمانی سرخپوشان مرسی ساید شده است.

کالیدو کولیبالی 29 ساله که تا سال 2023 با ناپولی قرارداد دارد، پیش از این مورد توجه باشگاه هایی همچون منچسترسیتی، منچستریونایتد و پاری سن ژرمن بوده است. این مدافع سنگالی که در سال 2014 در ازای 7.75 میلیون یورو از خنک بلژیک به ناپولی پیوست، در فصل 19-2018 به عنوان بهترین مدافع فصل سری A انتخاب شد.

او تا به امروز در 269 بازی برای آبی پوشان ناپل به میدان رفته و 10 گل نیز به ثمر رسانده است و با این تیم یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و یک قهرمانی در سوپرجام ایتاالیا را تجربه نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 568

به "سرمربی قرمزها از فعالیت نقل وانتقالاتی شاکی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی قرمزها از فعالیت نقل وانتقالاتی شاکی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید