بازسازی ساختمان: آغاز عملیات بازسازی بازار تاریخی نائین از محل اعتبارات ملی

به گزارش مجله کامسا، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، آغاز عملیات بازسازی بازار تاریخی نائین از محل اعتبارات ملی صورت گرفت.

بازسازی ساختمان: آغاز عملیات بازسازی بازار تاریخی نائین از محل اعتبارات ملی

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

محمود مدنیان، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نائین گفت: عملیات بازسازی بازار تاریخی نائین شامل کف سازی و اصلاح و اجرای تأسیسات برق از کف و سنگ فرش معابر است که پس از اجرای این عملیات و در مرحله دوم، بدنه ورودی اصلی بازار که یکی از دروازه های ورودی اصلی شهر نیز است، بازسازی خواهد شد.

او ادامه داد: بازار تاریخی نائین یکی از قدیمی ترین بازارهای تاریخی ایران در مرکز بافت تاریخی این شهر و مهمترین معبر ارتباط دهنده محلات در ادوار مختلف تاریخی بوده است، بعلاوه ساخت اولیه راسته بازار متعلق به دوره ایلخانی بوده که نشان دهنده اهمیت و قدمت این شهر تاریخی است.

مدنیان اضافه نمود: با توجه به برنامه ریزی های اجرا شده، پس از تکمیل بازسازی این بازار تاریخی، این مجموعه بزرگ تبدیل به بازارچه صنایع دستی و یکی از مهمترین مراکز گردشگری در بافت تاریخی نائین خواهد شد.

منبع: همگردی
انتشار: 13 مرداد 1401 بروزرسانی: 13 مرداد 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1159

به "بازسازی ساختمان: آغاز عملیات بازسازی بازار تاریخی نائین از محل اعتبارات ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ساختمان: آغاز عملیات بازسازی بازار تاریخی نائین از محل اعتبارات ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید