تور استانبول: معرفی نوا پلازا کریستال هتل تقسیم استانبول ، 4 ستاره

به گزارش مجله کامسا، نوا پلازا کریستال هتل تقسیم استانبول | nova plaza crystal hotel taksim istanbul

نوا پلازا کریستال هتل تقسیم استانبول(nova plaza crystal hotel taksim istanbul) هتلی 4 ستاره است که در یکی از مرکزی ترین نقاط استانبول یعنی منطقه تقسیم قرار گرفته است. این هتل مجلل علاوه بر جاذبه های داخلی خود، جاذبه های بیرونی و جغرافیایی نیز دارد زیرا از میدان تقسیم و خیابان استقلال تا به این هتل و بر عکس تنها 3 دقیقه زمان ضروری است. این هتل بسیار زیبا، آرام و تقریبا مدرن است و همه اشکال ارائه خدمات در این هتل در سطح خوبی قرار گرفته است و بی شک مسافران این هتل زیاد حس نخواهند کرد که در جایی بیرون از خانه خود هستند. این هتل تنها 10.5 کیلومتر تا فرودگاه آتاتورک ترکیه و 15.9 کیلومتر تا فرودگاه سبیحا گوکچن فاصله دارد. این هتل تا اولین ایستگاه مترو هم تنها 0.4 کیلومتر فاصله دارد. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا با ویژگی های رفاهی، خدماتی و تفریحی نوا پلازا کریستال هتل تقسیم استانبولرا به همراه فاصله آن با جاذبه های شهر، به شما معرفی کنیم.

تور استانبول: معرفی نوا پلازا کریستال هتل تقسیم استانبول ، 4 ستاره

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

خدمات رفاهی نوا پلازا کریستال هتل تقسیم استانبول

خدمات رفاهی نوا پلازا کریستال هتل تقسیم استانبولبرای کسانی که این مجموعه را برای اقامت بر می گزینند، مطلوب و قابل قبول است. به طور مثال در تمامی اتاق های این هتل، تلویزیون های محلی و یک حمام تمیز و اختصاصی وجود دارد. از جمله دیگر خدماتی که در این هتل برای مراجعان در دسترس است می توان به برگزاری رویدادها و جلسات با فضای مخصوص به کنفرانس و اتاق جلسات و دستگاه فکس و فتوکپی اشاره نمود. البته نباید در این مابین دسترسی به برترین مراکز تجاری در اطراف این هتل به صورت 24 ساعته، مغازه های هدیه و سوغاتی و یا دکه های روزنامه فروشی را فراموش کرد. امکان دسترسی به اینترنت بی سیم بدون هزینه اضافه و به صورت رایگان در تمامی محوطه های هتل از جمله رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی برای مراجعین هتل وجود دارد. بعلاوه، برای استفاده از دخانیات می توانید به سالن مخصوص این هتل بروید.

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته خدمات پذیرش مراجعین را انجام می دهد و عملیات ورود و خروج مسافر را بسیار سریع و بدون اتلاف وقت صورت می دهد. راهنمای خدمات تور و بلیط برای تورهای شهری هم از دیگر خدماتی است که به مهمانان در این هتل ارائه می گردد. بعلاوه شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل و در مواقع ضروری استفاده نمایید. کارکنان هتل به زبان های ترکی، فارسی و انگلیسی قادر به قراری ارتباط با شما هستند.

قسمت نظافت و پاکیزگی هتل نیز خدمات نظافت روزانه ارائه می دهد اما یادتان باشد که دیگر خدمات شست و شو نظیر اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی هزینه ای جداگانه از مسافران دریافت می گردد. کافی نت، سالن آرایش و زیبایی، خدمات عروسی، مکانی جهت نگهداری از بچه ها یا مراقبت از بچه ها، دستگاه خودپرداز بانک، خدمات نگهبانی هتل، آسانسور و بالابر و صبحانه بدون هزینه اضافه از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد.

بعلاوه در این هتل برای گروه هایی که به قصد کسب و کار به استانبول سفر می نمایند نیز امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده است تا آن ها به راحتی به اهداف خودشان در سفر به استانبول نائل آیند. بعضی از این امکانات عبارتند از: دستگاه کپی و فکس، سالن اجتماعات و بسیاری از امکانات دیگر. برای پذیرش و اخذ اتاق خود که آن را قبلا ررزو نموده اید نیز می توانید از بین ساعت 1 تا 2 صبح و برای تحویل آن تا 12 ظهر اقدام کنید.

ضمناً توجه داشته باشید که در نوا پلازا کریستال هتل تقسیم استانبولشما می توانید به صورت رایگان از تمامی خدمات شاتل برخوردار شوید و به صورت رایگان از این گونه خدمات هتل استفاده نمایید.

امکانات تفریحی نوا پلازا کریستال هتل تقسیم استانبول

این هتل دارای امکانات رفاهی از جمله استخر داخل سالن برای تمام سال، استخر در فضای باز فصلی، آبگرم و مرکز سلامتی، خدمات زیبایی، مرکز تناسب اندام و کلاس های مخصوص می باشد. علاوه بر این، امکاناتی همانند ورزش های اسکواش با هزینه اضافی، تنیس با هزینه اضافی و اسکواش نیز با هزینه اضافی در دسترس است.

یک کافه هم در محوطه تفریحی هتل وجود دارد که به مهمانان و مراجعان خود خدمات ارائه می دهد و در آن مهمانان می توانند از محیط دلنشین آن استفاده نمایند، نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهند و در این کافه بنوشند.

در این رستوران انواع غذاهای ترکی و علی الخصوص اروپایی و مدیترانه ای سرو می گردد و چون به صورت بوفه است، هر چه را که بخواهید می توانید خودتان بردارید.

امکانات اتاق های نوا پلازا کریستال هتل تقسیم استانبول

این هتل دارای اتاق های بسیار زیادی می باشد که در همه اتاق هایش امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع با امکان کنترل از راه دور، دیوارهای ضد صدا و دسترسی به اینترنت وای فای بدون هزینه اضافی موجود است.

بعلاوه امکاناتی از جمله ملافه های تمیز و اتو کشیده، سرویس خواب با کیفیت، منوی بالش، تلفن و تلویزیون صفحه تخت که شبکه های جهانی را پوشش می دهد، علاوه بر این، اتو و میز اتو، میز مطالعه در اتاق ها در دسترس است. سرویس حمام اتاق ها دارای ترکیب دوش و وان است و لوازم بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و دیگر امکانات در آن ها دیده می گردد. سشوار و یخچال هم در تمام اتاق های هتل استانبول موجود هستند. در هر صورت اگر احتیاج از طریق و یا خدمتی خاص داشتید می توانید آن را از میز پذیرش درخواست دهید و بعلاوه در صورتی که احتیاج به تخت اضافه نیز داشتید می توانید آن را از میز پذیرش با پرداخت هزینه اضافه بخواهید.

برای مشاهده دیگر خدمات این هتل، کلیک کنید.

انواع اتاق های نواپلازا کریستال هتل تقسیم استانبول

اتاق های یک نفره

مساحت: 25 متر مربع

نما: رو به شهر

تخت: یک تخت بزرگ یک نفره - ظرفیت اقامت 1بزرگسال

اتاق های 2 نفره

مساحت: 34 متر مربع

نما: رو به شهر

تخت: 1 تخت بزرگ 2 نفره - ظرفیت اقامت 2 بزرگسال

اتاق های 3 نفره

مساحت: 40 متر مربع

نما: رو به شهر

تخت: یک تخت بزرگ 2 نفره به همراه یک تخت 1 نفره - ظرفیت اقامت 3 بزرگسال

فاصله نوا پلازا کریستال هتل تقسیم استانبول تا جاذبه های شهر

  • : این مسجد حدودا 4 کیلومتر از شما دورتر است که با 14 دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید. با استفاده از اتوبوس 30 دقیقه ای می رسید.
  • : این موزه حدودا 7 کیلومتر از شما دورتر است که با 16 دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید. با استفاده از اتوبوس 30 دقیقه ای می رسید.
  • : این مسجد حدودا 5 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 19 دقیقه ای و با استفاده از اتوبوس 43 دقیقه ای می رسید.
  • : حدودا 5 کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید با تاکسی 19 دقیقه ای به آنجا بروید. با مترو جهت شما 44 دقیقه حدودا طول خواهد کشید.
  • : این خیابان بسیار به شما نزدیک است و با تاکسی 7 دقیقه بعد شما در این خیابان خواهید بود.
  • : 1 کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید از طریق تاکسی این مسافت را 6 دقیقه ای طی کنید. با اتوبوس نیز تنها 17 دقیقه راه در پیش دارید.
  • : این برج به شما نزدیک است و با تاکسی 7 دقیقه بعد شما در این خیابان خواهید بود.
  • : تنها 1 کیلومتر با شما فاصله دارد و بوسیله تاکسی 6 دقیقه طول می کشد تا به این میدان برسید و با اتوبوس نیز 10 دقیقه در راه خواهید بود.
  • : 5 کیلومتر تا شما فاصله دارد. اگر تاکسی بگیرید، حدودا 15 دقیقه ای می رسید. وسایل نقلیه عمومی 30 دقیقه زمان احتیاج دارند.
  • : 12 کیلومتر تا شما فاصله دارد. اگر تاکسی بگیرید، حدودا 23 دقیقه ای می رسید. وسایل نقلیه عمومی 42 دقیقه زمان احتیاج دارند.
  • : 19 کیلومتر تا شما فاصله دارد. اگر تاکسی بگیرید، حدودا 50 دقیقه ای می رسید. وسایل نقلیه عمومی 64 دقیقه زمان احتیاج دارند.
  • : 45 کیلومتر فاصله تا این فرودگاه دارید که اگر تاکسی بگیرید، 50 دقیقه در راه خواهید بود.

موقعیت نوا پلازا کریستال هتل تقسیم استانبول

شما می توانید موقعیت مکانی نوا پلازا کریستال هتل تقسیم استانبول را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

Kocatepe Mahallesi, Recep Paşa Cd. No:7, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1094

به "تور استانبول: معرفی نوا پلازا کریستال هتل تقسیم استانبول ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول: معرفی نوا پلازا کریستال هتل تقسیم استانبول ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید