مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی تاشو هواوی تا ابراز نگرانی از ارز دیجیتال فیس بوک

به گزارش مجله کامسا، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی تاشو هواوی تا ابراز نگرانی از ارز دیجیتال فیس بوک

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

خبرهایی تایید نشده از برند هواوی حکایت از آن دارند که گوشی تاشو هواوی میت ایکس تا انتها تابستان و در ماه سپتامبر رونمایی می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

موتورولا موتو Z4 را ماه گذشته با اندروید 9 پیکسل راه اندازی کرد و در حالی که این گوشی هوشمند به طور پیشفرض به روزرسانی اندروید Q را دریافت کرد انتظار میرفت اندروید R را نیز دریافت کند، اما به نظر می رسد این اتفاق رخ نخواهد داد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بعضی شایعات حکایت از آن دارند که ممکن است گوشی گلکسی A90 سامسونگ بخشی از سری گلکسیR تازه و دارای شارژ سریع 45 واتی باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

کریس هیوز از بنیانگذاران فیس بوک معتقد است ارز دیجیتال فیس بوک که با نام لیبرا شناخته می گردد ترسناک است. این مدعا در شرایطی مطرح می گردد که فیس بوک روی رشد لیبرا حسابی ویژه باز نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به نظر می رسد طرح تاکسی های پرنده اوبر چندان بی رقیب نیست و به زودی شاهد تاکسی پرنده ایرباس خواهیم بود. این موضوع آسمان را به مقر رقابت برندهای مشهور تبدیل می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

رندر تازهی از گوشی موتو E6 برند موتورولا منتشر شده که نشان می دهد این گوشی تفاوت هایی آشکار با نسخه هایی دارد که پیش از این در خصوص این گوشی منتشر می شد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 آذر 1401 بروزرسانی: 26 آذر 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1225

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی تاشو هواوی تا ابراز نگرانی از ارز دیجیتال فیس بوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی تاشو هواوی تا ابراز نگرانی از ارز دیجیتال فیس بوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید