مورینیو: از نتیجه راضی هستم اما از عملکردمان نه!، توپ را خوب به گردش در نیاوردیم

به گزارش مجله کامسا، سرمربی تیم فوتبال رُم از عملکرد شاگردانش در بازی شب گذشته مقابل اسپتزیا راضی نیست.

مورینیو: از نتیجه راضی هستم اما از عملکردمان نه!، توپ را خوب به گردش در نیاوردیم

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو در پی رجحان خانگی 2 بر صفر شب گذشته (دوشنبه) شاگردانش مقابل اسپتزیا در هفته هفدهم سری A ایتالیا گفت: دو گلی که از روی ضربات کرنر به ثمر رساندیم را دوست داشتم، چون ما در آخرین تمرین خود پیش از این بازی 25 دقیقه فقط روی ضربات آغاز مجدد کار کردیم. از نتیجه بازی راضی هستم اما از عملکردمان نه! بازی سختی بود و ما در آغاز بازی توپ های زیادی را به راحتی به حریف دادیم.

وی اضافه کرد: ما در جریان این بازی توپ را هرگز خوب به گردش در نیاوردیم، با این حال بازی مقابل اسپتزیا سخت نبود. پس از رجحان 2 بر صفر ما، کوشش ایبانز را دوست داشتم که با وجود مشکلاتی که داشت در زمین ماند و بازی کرد. این حس را داشتم که بازی تمام نشده و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. پس از بیرون آمدن اسمالینگ از ترکیب همه چیز تغییر کرد چون برایان کریستانته جای او را گرفت و ما به حریف اجازه دادیم به بازی برگردد.

سرمربی رُم بعلاوه در پاسخ به این پرسش که آیا اسمالینگ، ایبانز و نیکولو زانیولو به بازی شنبه هفته آینده با آتالانتا خواهند رسید؟، گفت: باید ببینیم شرایط آنها تا آن زمان چطور خواهد بود. اسمالینگ احساس درد داشت، ایبانز هم همواره بازی می نماید. امیدوارم مشکل آنها کوفتگی و خستگی باشد. آتالانتا تیم سطح بالایی است و ترکیب بزرگی هم دارد، بنابراین بازی سختی خواهد شد. زانیولو هم مصدومیت جدی نداشته، اما باید ببینیم که شرایط او چطور خواهد بود. بازی با آتالانتا سخت خواهد بود، درست مثل بازی با سامپدوریا.

رم که با این برد 28 امتیازی شد و به رده ششم جدول رده بندی سری A ایتالیا صعود کرد، در چهار بازی پیش روی خود در این رقابت ها باید به ترتیب به مصاف تیم های آتالانتا، سامپدوریا، میلان و یوونتوس خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 979

به "مورینیو: از نتیجه راضی هستم اما از عملکردمان نه!، توپ را خوب به گردش در نیاوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: از نتیجه راضی هستم اما از عملکردمان نه!، توپ را خوب به گردش در نیاوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید