ناکامی 3 سارق در سرقت از مدافع آرسنال

به گزارش مجله کامسا، مدافع برزیلی آرسنال مورد هدف سارقان نهاده شد اما باجی به آنها نداد.

ناکامی 3 سارق در سرقت از مدافع آرسنال

به گزارش خبرنگاران، گابریل که تابستان 2020 از لیل به آرسنال پیوست، در ماه آگوست در حالی که در ساعات پایانی شب در حال پارک خودروی مرسدس بنز خود در پارکینگ خانه اش در منطقه بارنت واقع در شمال لندن بود و در حالی که هنوز درِ برقی پارکینگ خانه اش بالا بود، دو دزد با چوپ بیسبال وارد پارکینگ شدند و ضمن تهدید او و دوستش، مدافع آرسنال را مجبور کردند که ساعت، موبایل و سوئیچ خودروی 45 هزار پوندی اش را به آنها بدهد.

مدافع 23 ساله توپچی های لندن در ابتدا ساعت، موبایل و سوئیچ خودرویش را به دزدان داد اما در ادامه از غفلت یکی از دزدان استفاده کرد و مشتی به صورتش زد و در حالی که با او درگیری فیریکی پیدا کرد، کلاه دزد را از سرش در آورد اما دزد با زدن چند ضربه به گابریل از صحنه گریخت. دزدان همدست سومی هم داشتند که جلوی درِ ورودی پارکینگ حضور داشت تا مانع بسته شدن درِ برقی گردد.

هویت یکی از دزدان به وسیله DNA کلاهی که در جریان درگیری اش با گابریل از سرش افتاده بود، شناسایی شده است. بر اساس گزارش های منتشر شده در رسانه های انگلیسی نام دزدی که کلاه به سر داشته و با چوب بیسبال به مدافع آرسنال حمله کرد، عبدرهام میوز است.

میوز 26 ساله، پس از اینکه پلیس او را به وسیله DNA کلاهی که در جریان درگیری از سرش افتاده بود، به سرقت در ماه آگوست مرتبط دانست و او را به پنج سال حبس محکوم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 964

به "ناکامی 3 سارق در سرقت از مدافع آرسنال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی 3 سارق در سرقت از مدافع آرسنال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید