هش ریت بیت کوین به حالت عادی بازگشت

به گزارش مجله کامسا، دیجیاتو نوشت: استخراج کنندگان آمریکایی با ورود موج سرما به این کشور فعالیت خود را متوقف نموده بودند، اما حالا دوباره کار خود را آغاز نموده اند.

هش ریت بیت کوین به حالت عادی بازگشت

با گذشت چند روز از موج شدید سرما در ایالات متحده که به شبکه برق این کشور فشار آورد و موجب افت هش ریت یا نرخ هش در شبکه بیت کوین شد، حالا دوباره هش ریت به حالت عادی برگشته است. طبق تخمین ها، آمریکا 37 درصد از میانگین نرخ هش ماهانه را در شبکه بیت کوین در اختیار دارد.

به گزارش کوین تلگراف، در پی افت چشمگیر دما در بخش های زیادی از آمریکا که منجر به قطع برق در بسیاری از منطقه ها و مرگ حداقل 28 نفر شد، استخراج کنندگان بیت کوین در تگزاس هم فعالیت های خود را متوقف کردند تا انرژی به خانه سایر شهروندان برسد. ولی حالا امروز هش ریت شبکه بیت کوین دوباره به سطح عادی برگشته است.

توقف فعالیت استخراج کنندگان آمریکایی باعث شده بود تا نرخ هش بیت کوین از بازه عادی 225 تا 300 اگزاهش بر ثانیه، به حدود 170 اگزاهش کاهش پیدا کند، ولی امروز دوباره این رقم به 241 اگزاهش بر ثانیه رسیده است.

هش ریت بیت کوین برای ایمنی شبکه اهمیت دارد

نرخ هش بیت کوین با محاسبه تعداد هش هایی به دست می آید که به وسیله استخراج کنندگان درحین حل مسائل هر بلاک فراوری می گردد. این نرخ به عنوان یکی از معیارهای اصلی برای ارزیابی میزان ایمنی شبکه بیت کوین شناخته می گردد.

جان استفانوپ، بنیان گذار FutureBit با انتقاد از متمرکزشدن قدرت استخراج در تگزاس آمریکا، درباره افت نرخ هش بیت کوین گفت: در این حقیقت تغییری ایجاد نمی گردد که چند استخراج کننده بزرگ در تگزاس تا 33 درصد روی کل شبکه اثر می گذارند. حالا تراکنش های همه 30 درصد کُندتر تأیید می شوند، چون نرخ هش شبکه به میزان کافی غیرمتمرکز نیست.

استفانوپ افزود: اگر نرخ هش به جای اینکه در دست چند استخراج کننده بزرگ باشد، به شکلی متوازن بین ده ها میلیون استخراج کننده کوچک در سراسر جهان توزیع شده بود، این اتفاق در شبکه نمی افتاد.

قیمت پایین برق و قوانین آسان تر در تگزاس باعث شده تا این استان به یکی از بزرگ ترین میزبانان استخراج رمزارزها تبدیل گردد. نیویورک، کنتاکی و جورجیا دیگر استان های مهم آمریکا در زمینه استخراج بیت کوین هستند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 دی 1401 بروزرسانی: 10 دی 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1233

به "هش ریت بیت کوین به حالت عادی بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هش ریت بیت کوین به حالت عادی بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید