چرا فرهاد مجیدی درباره اتفاقات استقلال افشاگری نکرد؟

به گزارش مجله کامسا، کمیته اخلاق با اعمال جریمه نقدی و محرومیتی سنگین برای سرمربی تیم استقلال، این باشگاه را وارد چالش تازه ای کرد و چه بسا این حکم باعث گردد آن ها ناچار به اعمال تغییراتی روی نیمکتشان شوند.

چرا فرهاد مجیدی درباره اتفاقات استقلال افشاگری نکرد؟

هنوز زمان زیادی از آخرین حضور مدیر مستعفی استقلال در یک برنامه زنده تلویزیونی و بیان صحبت هایی در مورد فرهاد مجیدی نمی گذرد که حالا این حکم چالش تازه ای برای او ایجاد کرد.

پس از صحبت های احمد مددی، فرهاد مجیدی با انتشار پیامی در فضای مجازی وعده به پاسخگویی به بعضی ادعا ها به صورت تصویری داد و در حالی که طرفداران استقلال منتظر بودند پاسخ مجیدی را هم بشنوند، وی در روز های گذشته از پاسخگویی خودداری کرد.

قبل از آنکه مجیدی بخواهد در بحث قبلی از خود دفاع نماید، حالا بحث محرومیت او پیش آمده تا علی رغم توضیحات باشگاه در مورد این محرومیت، باز هم ابهاماتی وجود داشته باشد؛ ابهاماتی که شاید لازمه برطرف آن پاسخگویی مجیدی باشد.

با اینکه مجیدی معمولاً در این طور مواقع سکوت نمی کرد و در مقام پاسخگویی حاضر می شد، این سئوال پیش می آید که علت سکوت او با گذشت بیش از یک هفته از صحبت های مدیرعامل سابق آبی پوشان چیست.

منبع: فرارو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 864

به "چرا فرهاد مجیدی درباره اتفاقات استقلال افشاگری نکرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا فرهاد مجیدی درباره اتفاقات استقلال افشاگری نکرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید