کرمانشاه به مقصد گردشگری غرب کشور تبدیل شده است

به گزارش مجله کامسا، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، کرمانشاه به مقصد گردشگری غرب کشور تبدیل شده است.

کرمانشاه به مقصد گردشگری غرب کشور تبدیل شده است

جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه اضافه کرد: این استان چهار فصل در حوزه گردشگری از ظرفیت های ممتازی برخوردار است که آن را مورد توجه ویژه گردشگران قرار داده است.

وی با بیان اینکه مقصد گردشگری در کشور تغییر نموده و امروز مردم به همه جای کشور سفر می نمایند، گفت: امروز شاهد آن هستیم که کرمانشاه به مقصد گردشگری در غرب کشور تبدیل شده است.

واحدی توضیح داد: استان کرمانشاه در هر سه حوزه ماموریتی حرف های بسیار زیادی برای گفتن دارد که توجه بیشتر و برنامه ریزی مناسب می تواند به قطب گردشگری تبدیل گردد.

وی در ادامه اضافه کرد: در حوزه برندسازی و توسعه صنایع دستی برنامه های گسترده ای در سطح کلان وزارتخانه در دست اقدام است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: کارهای زیرساختی گسترده ای در حوزه گردشگری کشور در حال اجرا است که در آینده تحول آفرین خواهد بود.

وی با اشاره به گستره عمیق کار وزارت میراث فرهنگی گفت: امروز به نعمت حضور مهندس ضرغامی وزارت میراث فرهنگی از جایگاه ممتازی در هیات دولت برخوردار است.

واحدی با تاکید بر اینکه در بحث رفاهیات پرسنل همه کوشش خود را بکار بسته ایم، گفت: در حوزه بازاریابی و تبلیغات گردشگری یک اپلیکیشن جامع طراحی شده که تمام سفر را از شروع تا خاتمه مدیریت می نماید.

وی اضافه کرد: این اپلیکیشن بزودی رونمایی می گردد که تحول شگرفی را در تبلیغات گردشگری کشور در پی دارد.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن تقدیر از زحمات جبار گوهری، سرپرست قبلی میراث فرهنگی کرمانشاه اظهار کرد: محمدرضا سهیلی، مدیرکل تازه از چهره های انقلابی و توانمند در استان است که با پتانسیل جوانی و برنامه دار بودن می تواند تحول آفرین باشد.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که قطار توسعه استان در حوزه گردشگری با سرعت پیش برود، گفت: استفاده از ظرفیت مدیریت ارشد استان و ایجاد همدلی در میان همکاران این جهت را سهل می نماید.

منبع: همگردی
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1147

به "کرمانشاه به مقصد گردشگری غرب کشور تبدیل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمانشاه به مقصد گردشگری غرب کشور تبدیل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید