50 مدل درب باغ و ویلا بسیار شیک - فلزی و چوبی

به گزارش مجله کامسا، امروزه داشتن یک باغ یا ویلا برای بسیاری از خانواده ها به یک امر عادی تبدیل می گردد و مردم برای اینکه حداقل یک روز در هفته از شلوغی و هوای آلوده شهرها دور باشند سعی میکنند یک باغ یا ویلای حتی کوچک در خارج از شهر و در هوایی ایده آل داشته باشند. شما میتوانید نمونه های طراحی داخلی باغ و ویلا را در اینجا مشاهده کنید ولی اگر در پی یک نمونه و مدل درب باغ و ویلا هستید ما در این پست سعی نموده ایم نمونه های بسیاری زیبایی از انواع درب های فلزی و درب چوبی ویلا را جمع آوری نماییم.

50 مدل درب باغ و ویلا بسیار شیک - فلزی و چوبی

جهت دریافت خدمات طراحی باغ و ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

چیزی که در موضوع درب باغ و ویلا اهمیت دارد نوع و کیفیت ساخت درب ویلا یا باغ می باشد، بویژه کیفیت ساخت زمانی اهمیت پیدا میکند که شما بخواهید یک درب فلزی عظیم را بسازید که دارای طرح های خاصی مانند طرح یک اسب داشته باشد. در این پست نمونه هایی وجود دارد که واقعا هنر سازنده را در طراحی و ساخت درب باغ نمایش داده است. حتما شما هم با من هم عقیده باشید که در نمونه درب های زیر هنر سازنده درب باغ و ویلا چقدر هنرمند بوده است.

انواع درب ویلایی

تنوع برای انواع درب های ویلایی و باغی خوشبختانه امروزه بسیار زیاد است و شما با هر نوع فضایی که دارید و هر مدل سلیقه ای می توانید درب مورد احتیاج خودتان را انتخاب کنید.

درب ها از نظر مدلی و متریالی که ساخته می شوند به دسته های مختفلی تقسیم می شوند که درب های ویلایی شامل درب های کشویی ، لولایی ، آهنی ؛ آلومینیومی ، چوبی ، پی وی سی استیل و … هستند و هرکدام طرح و مدل متفاوتی دارند.

بیشتر درب ویلایی مدرن از جک های اتوماتیک برخوردار هستند و به صورت کنترلی باز و بسته می شوند که اصولا امکان استفاده از سیستم جک اتوماتیک روی بیشتر مدل های درب ها وجود دارد و رفت و آمد را بسیار راحت تر میکند.

یکی دیگر از مدل های درب های ویلایی فرفورژه هست که اگر در پی درب باغی شیک هستید می تواند درب مورد نظر شما باشد و جزو درب های پرهوادار به حساب میایید . این درب ها دارای اشکال هندسی یا طرح های مختلفی هستند و عموما طرح شلوغی دارند و از جنس آهن می باشند.

بعلاوه استفاده از کرکره های اتوماتیک هم برای درب ویلایی بسیار رایج است و امروزه بسیاری از مردم برای قسمت ماشین رو از این نوع کرکره ها استفاده میکنند.

البته اگر شما هوادار درب چوبی هم باشید در این زمینه هم هنر سازنده میتواند کاملا مشهود باشد. اگر شما هم دارای باغ یا ویلا هستید و تمایل به ساخت یا تغییر درب ویلا یا باغ خود هستید نمونه دربهای چوبی زیر هم میتواند در انتخاب شما تاثیر گذار باشند.

مدل درب باغ یا ویلا بعنوان اولین منظره یک باغ می باشد. همانطور که در ساختمان سازی نمای ساختمان بسیار مهم است، چرا که اولین منظره خانه از بیرون می باشد در موضوع باغ و ویلا هم درب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار میباشد. اگر به تصاویر و نمونه مدل های درب باغ و ویلا که در این نوشته آورده شده علاقمند شدید پیشنهاد میکنم بقیه تصاویر و مدل های درب را هم ببینید. این نمونه درب های جزو بهترین و زیباترین نمونه های دنیا می باشند که میتوانند ورودی باغ شما را بسیار زیباتر جلوه دهند.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را هم خوانده اند:

درب باغ مقرون به صرفه - در باغ ویلا - مدل درب باغ ساده و شیک - درب باغ ساده

منبع: اتاق
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 826

به "50 مدل درب باغ و ویلا بسیار شیک - فلزی و چوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 مدل درب باغ و ویلا بسیار شیک - فلزی و چوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید