استفاده از کارت بلیت الکترونیک در اتوبوس های اهواز کی اجرایی می گردد؟

به گزارش مجله کامسا، خبرنگاران/خوزستان مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز با اشاره به نصب نشدن دستگاه های کارتخوان در اتوبوس ها برای پرداخت کرایه به وسیله بلیت الکترونیک در شرایط کرونا، از برنامه ریزی برای استفاده از کارت بلیت الکترونیک اطلاع داد.

استفاده از کارت بلیت الکترونیک در اتوبوس های اهواز کی اجرایی می گردد؟

کوروش سبزعلی در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد آخرین شرایط تجهیز اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی شهری به دستگاه های کارتخوان و پرداخت کرایه به وسیله بلیت الکترونیک اظهار کرد: با توجه به نبود پشتیبانی مناسب از این دستگاه ها، قرداد با شرکت اجرایی به وسیله معاونت حمل و نقل و ترافیک فسخ شد.

وی اضافه نمود: هر چند در زمان شیوع کرونا باید کمتر از پول نقد استفاده گردد اما به علت مجهز نبودن اتوبوس ها به این سیستم مجبور به اخذ وجه نقد از شهروندان هستیم.

سبزعلی اضافه نمود: با توجه به تاثیر کرونا در فعالیت و درآمدهای اتوبوس ها، شرکت های بزرگ تمایل به همکاری نداشتند اما سال جاری پس از برگزاری یکی دو بار مزایده یک شرکت معتبر برنده شد و در حال عقد قرارداد با شرکت به منظور نصب و تجهیز اتوبوس ها به دستگاه ها برای استفاده از بلیت الکترونیک هستیم و یکی از شرکت های حاضر در مزایده نیز برنده شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز در مورد زمان استفاده از بلیت الکترونیک اتوبوس بیان نمود: امیدواریم از فروردین ماه سال 1401 استفاده از کارت بلیت الکترونیک اجرایی گردد. در سامانه تازه راه های مختلف پیش بینی شده که حتی در صورت قطع سامانه یا اختلال در سیستم، از کارت بلیت های تک سفره استفاده و پرداخت نقدی حذف گردد.

وی اضافه نمود: پس از راه اندازی سیستم تازه، موجودی کارت های قدیمی به کارت های تازه منتقل می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1029

به "استفاده از کارت بلیت الکترونیک در اتوبوس های اهواز کی اجرایی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از کارت بلیت الکترونیک در اتوبوس های اهواز کی اجرایی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید