استقرار میز ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری در دانشگاه تبریز

به گزارش مجله کامسا، همزمان با سفر رئیس جمهور، میز ارتباطات مردمی ویژه مراکز آموزش عالی استان آذربایجان شرقی در دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز برپا شد.

استقرار میز ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری در دانشگاه تبریز

به گزارش خبرنگار استانهای خبرنگاران، همزمان با سفر رئیس جمهور، میز ارتباطات مردمی ویژه مراکز آموزش عالی استان آذربایجان شرقی در دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز برپا شد.

اسماعیل برزگر، مسئول میز ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری ویژه مراکز آموزش عالی استان آذربایجان شرقی در این ارتباط گفت: همزمان با سفر رئیس جمهورمحترم، میز ارتباطات مردمی ویژه مراکز آموزش عالی استان آذربایجان شرقی با حضور کننده تام الاختیار دفتر بازرسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری کارکنان دانشگاه تبریز برای ثبت و پذیرش درخواست ها و مسائل مراجعین در سامانه سامد در دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز برپا شده است.

به گفته وی این میز ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری در چهار شنبه و پنجشنبه 11 و 12 خردادماه از ساعت 8 تا 18 برای ثبت درخواست ها و رسیدگی مسائل مراجعین در حوزه مربوطه در دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز دایر شده است.

برزگر، در ادامه با تاکید بر اینکه با برپایی میز ارتباطات مردمی تکریم دانشگاهیان و بررسی مسائل و مسائل آنان در حوزه های مختلف آموزشی و پژوهشی به شکلی سریع تر در اختیار مراکز آموزشی مربوطه قرار خواهد گرفت، شرح داد: درخواست ها و مسائل مراجعین بصورت آنلاین در سامانه سامد ثبت می شود که در این راستا نیز به مراجعین کد های پیگیری ارایه می شود که می توانند از نتایج اقدامات انجام یافته و پیگیری آن در خصوص موضوع مطروحه مطلع شوند.

لازم به ذکر است، رییس جمهور کشورمان در ادامه سفر های استانی، امروز پنجشنبه 12 خرداد ماه به استان آذربایجان شرقی سفر می کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1136

به "استقرار میز ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری در دانشگاه تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار میز ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری در دانشگاه تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید