باهر: یکی از بهترین تیم های جهان هستیم، در مسابقات انفرادی قرعه سختی داشتم

به گزارش مجله کامسا، ملی پوش سابر کشورمان گفت: در بخش تیمی مسابقات جام جهانی مجارستان برابر مصر، کره و فرانسه عملکرد خوبی داشتیم و نتایج انفرادی را جبران کردم.

باهر: یکی از بهترین تیم های جهان هستیم، در مسابقات انفرادی قرعه سختی داشتم

فرزاد باهر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد عملکرد شمشیربازی در سال 99 و جام جهانی سابر در مجارستان گفت: خداراشکر در جام جهانی به خصوص در بخش تیمی عملکرد خوبی داشتیم. ما بعد از یک سال در مسابقه شرکت کردیم و این برای من سخت بود البته این مربوط به همه بازیکنان بود. نتایج بخش انفرادی را در بخش تیمی جبران کردم. در مسابقات انفرادی قرعه سختی داشتم البته بهانه نمی آورم و ضعیف بودم.

وی در ادامه اضافه کرد: در بخش تیمی برابر مصر، کره و فرانسه عملکرد خوبی داشتیم و نتایج انفرادی را جبران کردم.

ملی پوش سابر کشورمان در مورد زمان انتخاب نفرات نهایی برای حضور در المپیک گفت: دو تورنمنت دیگر تا قبل از المپیک برگزار می گردد که در انتخاب نفرات تاثیر دارد. قبل از جام جهانی مصدومیتی از ناحیه مچ داشتم که با مراقبت هایی که انجام دادم رفع شد.

باهر در پاسخ به این سوال که بهترین و بدترین خبر سال 99 برای شما چه بود، تاکید نمود: اینکه بعد از مدت ها مجوز اردوها صادر شد و ما خواستیم اردو را شروع کنیم اما تست کرونای هر چهار نفرمان مثبت بود، بدترین خبر سال 99 بود. ما بعد از آن 10 بار دیگر تست دادیم اما هیچ وقت مثبت نبود.

وی اضافه کرد: بهترین خبر کسب سهمیه تیمی المپیک بود و توانستیم اقتدار و قدرت سابر ایران را به جهان نشان دهیم و یکی از بهترین تیم های جهان هستیم.

باهر تاکید نمود: در جام جهانی مجارستان مقابل کره ای که کلی قهرمان المپیک دارد، شکست خوردیم اما پا به پای آنها پیش رفتیم و آنها از عملکرد ما شوکه شده بودند. کره ای ها فکر کردند چون مجتبی عابدینی و علی پاکدامن در ترکیب تیم نیستند، کار راحتی دارند ولی در عمل دیدند که اینگونه نیست.

ملی پوش سابر کشورمان در پاسخ به این سوال که بهترین اتفاق سال آینده برای شما چیست؟ گفت: بهترین اتفاق چه در تیم باشم و چه نباشم از نظر من کسب مدال المپیک است. این نتیجه زحمت تک تک بچه ها و کوشش 6-7 ساله برای رسیدن به این رنکینگ است و برای رسیدن به آن زحمت زیادی کشیده شد. پیمان فخری در حالی که پیشنهادات خارجی زیادی داشت، پای این تیم ماند و به خاطر او هم شده باید مدال بگیریم .

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 613

به "باهر: یکی از بهترین تیم های جهان هستیم، در مسابقات انفرادی قرعه سختی داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باهر: یکی از بهترین تیم های جهان هستیم، در مسابقات انفرادی قرعه سختی داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید