بعضی جاذبه های کمتر شناخته شده در مکزیک (تور مکزیک)

به گزارش مجله کامسا، یکی از کشورهایی که سالانه، گردشگران بسیاری به آن سفر می نمایند و مورد توجه بسیاری است، مکزیک است. مکزیک کشوری اسپانیایی زبان است و از نظر وسعت در رتبه 14 جهان و از نظر جمعیت در رتبه 11 جهان واقع شده است. مکزیک کشوری است که که از نظر آب و هوایی در قسمت های مرتفع، معتدل کوهستانی و در باقی نواحی گرم و خشک یا مرطوب است. فرهنگ این سرزمین ترکیبی از فرهنگ اسپانیایی و فرهنگ های پیش از ورود اسپانیا می باشد. این کشور به علت جاذبه های مختلفی که شامل فرهنگی و طبیعی می گردد، سفر بسیار جالب و به یاد ماندنی را، برای شما به ارمغان می آورد. بعضی از مکان های دیدنی مکزیک، که البته از معروفیت کمتری برخوردار هستند، در این مطلب بیان شده است. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید برای سفر به زیباترین شهرهای مکزیک...

بعضی جاذبه های کمتر شناخته شده در مکزیک (تور مکزیک)

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مکزیک هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مکزیک از مکزیکوسیتی و کانکون دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

خلیج Bahía Concepción، باخا کالیفرنیا سور

از جمله ویژگی های خاص کشور مکزیک سواحل زیبا آن است، اما یکی از سواحلی که نسبت به دیگران متفاوت و جالب توجه است خلیج Bahía Concepción است. این خلیج که حدود 80 کیلومتر ساحل دارد، برترین منطقه برای قایق سواری کایاک است. ساحل ایج خلیج دارای شن های سفید می باشد و اطراف آن را جنگل های کاکتوس و کوهستان هایی احاطه نموده است. این خلیج در در خلیج کالیفرنیا در باخا کالیفرنیا سور یکی از استان های مکزیک است نهاده شده است. خلیج کالیفرنیا به نام خلیج دریای کورتز نیز می باشد و در قسمت غربی مکزیک نهاده شده است. استان باخیا کالیفرنیا سور از جمله استان های توریستی و گردشی در مکزیک است. از جمله بناهای تاریخی و جالب توجه در این استان کلیسای تاریخی است که در شهر سانتا روسالیا واقع شده و معمار آن گوستاو ایفل می باشد. در استان باخیا کالیفرنیا سور، بزرگ ترین شهر لاپاس است.

روستای Real de Catorce

این روستا واقع در استان سن لوئیس پوتوسی و در 260 کیلومتری شهر سن لوئیس پوتوسی، از طریق افرادی از مهاجران، هنرمندان و ثروتمندان در اواسط دده 1990 مورد بازسازی نهاده شد. این روستا 1000 نفر جمعیت دارد و برای کاتولیک ها و بومیان این محدوده، بسیار مورد اهمیت واقع شده است. این روستا دارای خیابان های باریک و ساختمان ها و سنگ فرش های قدیمی می باشد.

دریاچه Pátzcuaro

این دریاچه را می توان به جشن مربوط به روز مردگان که در روزهای اول و دوم نوامبر برگزار می گردد، معروف دانست. در کنار این دریاچه شهر ساحلی به همین نام و بعلاوه جزیره ای به نام Janitzio وجود دارد که در این محدوده می توانید صنایع دستی مربوط به این منطقه را پیدا کنید. در این دریاچه ماهیگیران بسیاری را در قایق های کانو می بینید که در حال ماهیگیری هستند.

کاپر کنیون

از جمله مکان های تماشای مکزیک که برای گشت به صورت پیاده بسیار مناسب است، کاپر کینون، واقع در استان چی واوا می باشد. در این جا دهکده های بسیار و بعلاوه جاذبه های طبیعی بسیار زیبایی وجود دارند که در تورهای پیاده روی از آن ها تماشا می کنید.

استخرهای ادوارد جیمز

در بین سال های 1960 تا 1980، ادوارد جیمز معمار و باغبان بریتانیایی، در شهری به نام Xilitla، جنگل فانتزی به نام Las Pozas را ساخت. در این جنگل سازه ها و تندیس های مختلف و عجیبی وجود دارند که نشان دهنده تفکر فرا واقع گرایانه او است. از جمله این سازه ها می توان به پلکان های مارپیچی، مار موزائیکی، دست های سنگی بزرگ و ... اشاره نمود.

شهر اوآخاکا د خوارز

این شهر از زیباترین شهرهای مکزیک که در استان اوآخاکا نهاده شده است، از نظر فرهنگی بسیار جالب توجه است. در این شهر می توان کلاس های مختلف هنری و صنایع دستی، نمایشگاه های مربوط به آن ها، بازهای محلی، غذاهای محلی و ... پیدا کرد. به همین علت این شهر جز مکان های تماشای مکزیک است.

جزیره موخرس

این جزیره که در استان کینتانا رو واقع شده است، دارای زیبایی ها و جاذبه های مختلفی از جمله، صخره های مرجانی، شواحل شنی، لاکپشت های دریایی، دلفین ها، غذاهای دریایی متنوع و خوشمزه و... می باشد. اگر در این جزیره قدم بزنید متوجه خیابان های باریک به همراه خانه های چوبی رنگارنگ می شوید.

شهر مایایی Yaxchilán

این شهر واقع در استان چیاپاس، شهری است از زیباترین شهرهای مکزیک که در میان جنگل های انبوه و در کنار رودخانه ای نهاده شده است که تنها از طریق قایق می توان به آن دسترسی داشت. در این جنگل ها میمون های بسیاری وجود دارند.

شهر سن کریستوبال د لاس کساس

شهر سن کریستوبال د لاس کساس از محبوب ترین شهرهای مکزیک است. این شهر قدیمی در استان چیاپاس نهاده شده است و به خاطر ظاهری که دارد هر کسی را به خود جذب می نماید. ساختمان ها در این شهر سفید هستند، اما بام آنها قرمز است. از جمله مکان ها و مکان های تماشای مکزیک، این شهر بازارهای سنتی، کلیساهای دوران استعمار و موزه ها می باشد. از این شهر می توانید به دهکده ای به نام سن خوان چامولا سفر کنید که به کلیسای 200 ساله خود معروف است.

شهر گوآناخوآتو

این شهر در استانی به همین نام نهاده شده است. این شهر قدیمی که در بین تپه ها نهاده شده است دارای جاذبه های مختلفی مانند کلیساها، میدان های قدیمی، خیابان های باریک و پرپیچ و خم است.

موزه سمیه

یکی از موزه های مکزیکو سیتی به نام همسر کارلوس اسلیم، دومین مرد ثرتمند جهان است. این موزه دارای 6 طبقه است که در آن می توان اثرات هنری مربوط به پیش از استعمار تا به امروز را مشاهده کرد. نمای بیرونی این موزه از طریق 16 هزار کاشی آلومینیومی 6 ضلعی پوشیده شده است. معمار مکزیکی این بنا فرنادو رومرو است.

اگر به شهرهای مکزیک سفر نموده اید، تجربه های خود را با ما در میان بگذارید و از مکان های تماشای و جاذبه های کمتر شناخته شده در این کشور بگویید.

منبع: همگردی
انتشار: 21 دی 1401 بروزرسانی: 21 دی 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1240

به "بعضی جاذبه های کمتر شناخته شده در مکزیک (تور مکزیک)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی جاذبه های کمتر شناخته شده در مکزیک (تور مکزیک)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید