بزرگداشت روز ملی عطار به صورت مجازی

به گزارش مجله کامسا، همزمان با 25 فروردین ماه، روز ملی عطار با حضور چهره های ادبی و پویش عظیم عطار شناسی در فضای مجازی برگزار می گردد.

بزرگداشت روز ملی عطار به صورت مجازی

به گزارش خبرنگار از ،علیرضا سیدآبادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر عظیمداشت روز ملی عطار نیشابوری گفت:عظیمداشت این عارف عظیم همراه با برگزاری مسابقات فرهنگی وهنری تا 30 فروردین در فضای مجازی برگزار می شود.

او ادامه داد: نشست های فرهنگی وعلمی با حضور اساتید مجرب ادبیات و عطار شناسان مطرح وهنرمندان به مدت سه شب از 24 تا 26 فرودین 99 درفضای مجازی با اهتمام انجمن فرهنگی کتاب پرواز سیمرغ و انجمن نویسندگان و مترجمان ابر شهر از ساعت 22شب برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: اولین نشست فرهنگی و علمی با عنوان (عطار در آئینه تاریخ ومعماری) یکشنبه 24 فروردین 99 با موضوع اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیشابوربرگزار می شود.

سیدآبادی ادامه داد: دومین نشست فرهنگی وعلمی با عنوان (عطارشناسی) دوشنبه 25 فروردین با موضوع انجمن نویسندگان و مترجمان ابر شهر، پرواز و هدف سیمرغ نیشابور برگزار می شود.

او گفت:سومین نشست با نام (آنالیز اندیشه های عطار) سه شنبه 26 فروردین با موضوع دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور برگزار می شود.

دبیر عظیمداشت روز ملی عطار نیشابوری ادامه داد:مسابقات پویش عظیم عطار شناسی در محور های مسابقه داستان نویسی ویژه 11 تا 18 ساله ها با موضوع زندگی و آثار عطار نیشابوری برگزار می شود.

سیدآبادی گفت:مسابقه نقاشی سیمرغ ویژه بچه ها و نوجوانان با موضوع نقاشی برگرفته از اندیشه های عطار درباره سیمرغ اجرا می شود.

/ر. ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 10

به "بزرگداشت روز ملی عطار به صورت مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگداشت روز ملی عطار به صورت مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید