تصویر پیرترین گربه دنیا ؛ گربه ای که نامش در گینس ثبت شد

به گزارش مجله کامسا، پیرترین گربه دنیا با نام فلوسی که اکنون 27 سال سن دارد به عنوان پیرترین گربه دنیا نامش در کتاب گینس به ثبت رسید.

تصویر پیرترین گربه دنیا ؛ گربه ای که نامش در گینس ثبت شد

به گزارش خبرنگاران، صاحب فلوسی گفته که این گربه علیرغم سن زیاد از سلامت جسمانی خوبی برخوردار است و تنها کمی گوش هایش دچار ناشنوایی شده و چشمانش کم سو است.

مالک این گربه پیر می گوید از ابتدا که این گربه را برای سرپرستی انتخاب نموده معین بود که او گربه ای خاص است، ولی هرگز تصور نمی نموده که این گربه نامش در کتاب رکوردهای دنیا به ثبت برسد.

صاحب این گربه در خصوص رفتارهای فلوسی گفت: او گربه ای بسیار مهربان و بازیگوش است و از ابتدا رفتارهای بسیار شیرینی داشته است.

فلوسی که متولد 29 دسامبر 1995 است تا به امروز بیش از دو صاحب داشته، اما زمانی که از سال 2022 به سازمان حفاظت از گربه ها در انگلیس سپرده شد به طور غیرمنتظره ای بی خانمان شد.

نائومی روسلینگ، مدیر شعبه حفاظت از گربه ها گفت: زمانی که پیشینه های پزشکی فلوسی را دیدم و متوجه شدم که او 27 سال سن دارد کاملاً مات و مبهوت شدم.

وی در ادامه اضافه نمود: بیشتر افرادی که تمایل دارند گربه ای را به سرپرستی بگیرند دوست دارند سن گربه کم و جوان باشد، ولی فلوسی علی رغم سن بالایش بسیار مهربان و دوست داشتنی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 آذر 1401 بروزرسانی: 14 آذر 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1220

به "تصویر پیرترین گربه دنیا ؛ گربه ای که نامش در گینس ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر پیرترین گربه دنیا ؛ گربه ای که نامش در گینس ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید