تعداد داوطلبان کرونایی کنکور دکتری 1400 اعلام شد خبرنگاران

به گزارش مجله کامسا، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور آمار داوطلبان مبتلا به کرونا که برای شرکت در کنکور دکتری 1400 فرم خوداظهاری را تکمیل نموده اند، بیان کرد.

تعداد داوطلبان کرونایی کنکور دکتری 1400 اعلام شد خبرنگاران

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1400 برای پذیرش دانشجو در دوره های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیغام نور، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی صبح روز آدینه پانزدهم اسفندماه برگزار می گردد.

سخنگوی سازمان سنجش گفت: مهلت اعلام خوداظهاری ویژه کرونا برای آزمون دکتری آدینه 8 اسفند انتها یافت و 52 نفر نسبت به بارگذاری مدارک مربوط به ابتلا به کرونا اقدام نموده اند.

زرین آمیزی یادآور شد: تعداد 179 هزار و 192 نفر در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1400 ثبت نام نموده اند.

سخنگوی سازمان سنجش درباره حوزه های استان خوزستان اظهار داشت: با توجه به شرایط استان خوزستان در بیماری کرونا در استان خوزستان حوزه های امتحانی از 5 شهر به 12 شهر افزایش پیدا نموده است تا حداقل تردد برای داوطلبان در شهر های قرمز انجام گردد.

وی گفت: همچنین فاصله بین جایگاه ها در حوزه های این استان به صورت ویژه دیده شده و بیشتر شده است. هماهنگی های لازم با دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداری، استانداری و سایر ارگان های ذیربط جهت برگزاری مناسب آزمون دکتری در استان خوزستان اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 565

به "تعداد داوطلبان کرونایی کنکور دکتری 1400 اعلام شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد داوطلبان کرونایی کنکور دکتری 1400 اعلام شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید