کاهش ابتلا به کرونا نسبت به روز های اولیه، شرایط فعلی قابل پیش بینی نیست

به گزارش مجله کامسا، رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: این سیر نزولی و شرایط فعلی قابل پیش بینی نیست و همچنان نسبت به پیامد های احتمالی و آینده حساسیت و آمادگی لازم را می بایست حفظ کنیم.

کاهش ابتلا به کرونا نسبت به روز های اولیه، شرایط فعلی قابل پیش بینی نیست

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، محمد مهدی گویا در بازدید از مراکز بهداشتی و مرکز کرونای بیمارستان های اردبیل گفت: از زحمات کادر درمان در روز های پرکار و سخت کرونایی در مراکز درمانی استان و همچنین کادر بهداشتی که در خط مقدم خدمت، صادقانه زحمت می کشند قدردانی می کنیم.

رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت افزود: آنچه که الان شاهد هستیم موارد ابتلا نسبت به روز های اولیه کاهش پیدا کرده است و دستاورد های ارزشمند و خوبی را از تلاش عزیزان و کادر بهداشتی و درمانی در سه ماه آغاز بیماری کرونا می بینیم.

گویا شرح داد: بیماران بستری در بیمارستان ها به بهترین شکل ممکن تحت مراقبت و درمان قرار دارند و این سیر نزولی و شرایط فعلی قابل پیش بینی نیست و همچنان نسبت به پیامد های احتمالی و آینده حساسیت و آمادگی لازم را می بایست حفظ کنیم.

رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بیان نمود: با برنامه ریزی های ویژه و عالی که دانشگاه های علوم پزشکی انجام داده اند یقین دارم بهتر از سایر مناطق کشور به هدف های پیش بینی شده دست پیدا خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 80

به "کاهش ابتلا به کرونا نسبت به روز های اولیه، شرایط فعلی قابل پیش بینی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش ابتلا به کرونا نسبت به روز های اولیه، شرایط فعلی قابل پیش بینی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید