اعلام جزئیات آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور، شروع ثبت نام از 23 تیر

به گزارش مجله کامسا، ثبت نام بیست و یکمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور از ساعت 12 روز چهارشنبه 23 تیر شروع می گردد و تا ساعت 12 روز سه شنبه 29 این ماه ادامه دارد. داوطلبان در بازه زمانی مشخص شده باید با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

اعلام جزئیات آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور، شروع ثبت نام از 23 تیر

به گزارش خبرنگاران، آزمون بیست و یکمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور روز پنج شنبه 21 مرداد به صورت الکترونیک و در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مستقر در تهران برگزار خواهد شد. کارت شرکت در این آزمون هم از ساعت 12 روز سه شنبه 19 مرداد به وسیله سایت مرکز سنجش در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

اصل و کپی مدارک تحصیلی دریافتی از دانشگاه محل تحصیل، شامل مدرک نهایی و ریز نمرات کلیه مقاطع تحصیلی که صحت صدور و تعلق آن، به تصدیق و تأیید و مهر و امضای شعبه امور دانشجویی نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در کشور مربوطه و تأیید وزارت امور خارجه در تهران رسیده باشد از جمله مدارک ثبت نام است.

اصل و کپی کلیه سوابق تحصیلی قبلی در ایران (مدرک پیش احتیاج بر اساس مدرک اخذ شده در خارج از کشور، اعم از دکتری، فوق لیسانس، لیسانس، دیپلم، پیش دانشگاهی و ...)، اصل و کپی شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی، اصل و کپی کارت انتها خدمت یا معافیت (ویژه آقایان)، اصل و کپی گذرنامه های نو و زمان تحصیل و عکس 3×4 از دیگر مدارک ثبت نام است.

بعلاوه ارائه ترجمه رسمی تمامی مدارک، چنانچه به زبانی غیر از انگلیسی باشند، الزامی است.

مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام نموده است که در صورت تکمیل نشدن مدارک و اتمام مهلت ثبت نام، این مرکز هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم امکان شرکت دانش آموختگان در آزمون نخواهد داشت و آنان باید در آزمون های بعدی شرکت نمایند.

داوطلبان باید هر یک از مدارک اعلام شده را اسکن نموده و به وسیله پیوند مربوطه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی بارگذاری نمایند.

پس از ارسال مدارک، مرحله ثبت نام فعال می گردد و داوطلب می تواند فرم ثبت نام را تکمیل و ارسال نموده و در نهایت کد رهگیری را دریافت کند.

آزمون در سالن های آزمون الکترونیک یکی از دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران و به روش الکترونیک برگزار خواهد شد که نشانی دقیق آن روی کارت ورود به جلسه درج می گردد.

پس از قبولی در آزمون ارزشیابی، طول دوره تکمیلی و تعداد واحدهای درسی بر اساس مصوبات مربوطه به وسیله مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت اعلام می گردد و معرفی نامه برای طی دوره تکمیلی، فقط پس از تأیید نمرات در کمیسیون ارزشیابی رشته داروسازی صادر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 784

به "اعلام جزئیات آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور، شروع ثبت نام از 23 تیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام جزئیات آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور، شروع ثبت نام از 23 تیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید