لزوم حمایت از مؤسسه طب انتقال خون برای کاربردی کردن پژوهش ها

به گزارش مجله کامسا، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرعامل سازمان انتقال خون بر حمایت از مؤسسه طب انتقال خون برای کاربردی کردن پژوهش ها تاکید نمود.

لزوم حمایت از مؤسسه طب انتقال خون برای کاربردی کردن پژوهش ها

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران، آیین معارفه مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حضور مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت بهداشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله الاعظم (عج) و عضو شورایعالی سازمان انتقال خون، تعداد محدودی از معاونین، مدیران ستادی و بعلاوه همراهی مدیران کل استانی به وسیله ارتباط ویدئویی برگزار گردید.

در این آیین از دو سال خدمت دکتر پیمان عشقی مدیرعامل سابق سازمان انتقال خون قدردانی و دکتر مصطفی جمالی نیز به عنوان مدیرعامل نو سازمان انتقال خون معرفی گردید.

دکتر سیدمحمد پورحسینی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این مراسم با تأکید بر مجاهدت کارکنان سازمان انتقال خون در میدان مبارزه با بیماری کرونا گفت: به خود می بالیم که این سازمان برغم همه مسائل و کمبودها، با کوشش و همت جهادی توانسته است در حوزه های مختلف در سطح منطقه و جهان بدرخشد و توفیقات ارزشمندی را به دست آورد.

دکتر حسن ابوالقاسمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله الاعظم (عج) و عضو شورایعالی سازمان انتقال خون به عنوان دیگر سخنران ویژه این مراسم گفت: دستاورد های این سازمان نتیجه زحمات مدیران و همکاران در طول سال های متمادی بوده است و دست همه این عزیزان را باید بوسید و این را هم باید بگویم که به خلوص و کوشش دکتر عشقی ایمان دارم و البته انتخاب دکتر جمالی برای این مسئولیت نیز، اتفاق مبارکی برای این سازمان است که یک نفر از بطن سازمان برای این کار خطیر انتخاب شد و امیدوارم بتوانم از حق سازمان و ارتقای منابع انسانی برای بهبود فرایند فعالیت های این مجموعه حیاتی دفاع کنم.

دکتر پیمان عشقی مدیرعامل سابق سازمان انتقال خون در ادامه این مراسم، ضمن قدردانی از کوشش های مدیران و کارکنان که با صبر و همدلی توانستند دستاورد های بزرگی را برای این سازمان رقم بزنند، گفت: همه تصمیم ها در دوره مدیریت بنده به صورت مشارکتی بود.

دکتر پیمان عشقی اضافه نمود: دکتر جمالی یک فرد پر کوشش و آشنا به مسائل سازمان انتقال خون است و توانمندی های وی می تواند موجب دیده شدن بیشتر عملکرد و پیشرفت های سازمان در سطح مجلس و دولت گردد که امیدوارم وزیر بهداشت نیز همان طوری که به صورت جهادی و میدانی در حال خدمت است، در سازمان انتقال خون نیز حاضر شوند.

دکتر مصطفی جمالی مدیرعامل سازمان انتقال خون در آئین معارفه اش با قدردانی از مقام علمی دکتر پیمان عشقی به عنوان یک دانشمند پاکدست و مردمی، گفت: صحبت های خودم را به صورت کامل در نخستین جلسه با مدیران کل استانی خواهم گفت، ولی کوتاه اشاره می کنم که بعضی سیاست های غلط باید ترمیم و اصلاح شوند و در مسائلی همانند مطالبات همکاران در پی عدالت هستیم و بعلاوه در مواردی همانند چارت سازمانی هم باید تغییراتی مثل ایجاد معاونت اجتماعی را محقق کنیم.

وی در ادامه اضافه نمود: حمایت از مؤسسه طب انتقال خون برای کاربردی کردن پژوهش ها، ایجاد یک ارتباط مؤثر بین مؤسسه و صنعت و تسهیل و بومی سازی فرآیند های اهدای خون نیز از دیگر مواردی است که به صورت جدی بر آن ها تأکید داریم.

این مراسم طبق شیوه نامه های بهداشتی مد نظر ستاد ملی مقابله با کرونا و در بازه زمانی کوتاه و با جمع محدودی از مدیران ستادی برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1060

به "لزوم حمایت از مؤسسه طب انتقال خون برای کاربردی کردن پژوهش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم حمایت از مؤسسه طب انتقال خون برای کاربردی کردن پژوهش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید