نتایج اولیه آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی امروز منتشر می شود

به گزارش مجله کامسا، نتایج اولیه سی و نهمین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی امروز شنبه 27 فروردین ماه 1401 اعلام می شود.

نتایج اولیه آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی امروز منتشر می شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی نتایج اولیه آزمون دستیاری فوق تخصصی امروز 27 فروردین ماه 1401 در سایت این مرکز به نشانی www.sanjeshp.ir اعلام خواهد شد و داوطلبانی که حدنصاب کافی را دریافت کرده اند می توانند در فرصت اعلام شده رشته محل های خود را انتخاب کنند.

گفتنی است؛ آزمون کتبی سی و نهمین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی روز پنجشنبه 30 دی ماه 1400 برگزار گشت.

نحوه پذیرش بدین شرح است: در این دوره از آزمون کلیه شرکت کنندگان اعم از مشمولین استفاده از مزایای سهمیه رزمندگان و ایثارگران، مشمولین پذیرش بر اساس شیوه نامه پذیرش دانشجویان بومی با اولویت منطقه ها محروم و نیز سایر متقاضیان پذیرش به صورت آزاد که در مرحله آزمون کتبی پیروز به کسب حدنصاب حداقل 60 درصد نمره تراز شده آزمون مربوطه شده اند و با شرکت در آزمون شفاهی برابر ظرفیت از بالاترین نمره کل تراز شده با رعایت کلیه مقررات آزمون و نیز مندرجات این دستورالعمل مورد پذیرش قرار خواهند گرفت.

جهت شرکت در مراحل پذیرش، هر داوطلب علاوه بر کسب حد نصاب 60 درصد نمره تراز شده مرحله کتبی، ملزم به کسب 60 درصد نمره کل تراز شده آزمون نیز هستند. نمره مکتسبه در مرحله شفاهی، صرفاً در صورت کسب حدنصاب حداقل 60 درصد نمره تراز شده داوطلب در مرحله کتبی قابل محاسبه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1106

به "نتایج اولیه آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی امروز منتشر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج اولیه آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی امروز منتشر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید