تهران میزبان بخش منطقه ها تئاتر دانشگاهی

به گزارش مجله کامسا، دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران با بیان اینکه بخش منطقه ها جشنواره از 29 خرداد در تهران برگزار می گردد گفت که برگزاری بخش اصلی این دوره جشنواره هم از 7 تیر شروع می گردد.

تهران میزبان بخش منطقه ها تئاتر دانشگاهی

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، مجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران درباره شرایط برگزاری بخش منطقه ها جشنواره بیست و سوم، به خبرنگار مهر گفت: قرار بود بخش منطقه ها بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی در دانشگاه دامغان برگزار گردد، ولی به دلیل شرایط کرونایی موجود مجوز لازم برای برگزاری این بخش در دامغان صادر نشد و به همین دلیل بخش منطقه ها جشنواره از روز شنبه 29 خرداد به مدت یک هفته در تهران و در مرکز تئاتر مولوی برگزار می گردد.

وی درباره زمان برگزاری بخش اصلی بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی هم اضافه کرد: روز 5 تیر اختتامیه بخش منطقه ها جشنواره برگزار و از 7 تا 15 تیر هم بخش اصلی جشنواره بیست و سوم برگزار خواهد شد.

جدی درباره تعداد آثار حاضر در بخش اصلی جشنواره بیست و سوم، شرح داد: بازبینی آثار تهرانی اجرا شده و از بخش منطقه ها هم یک یا 2 اثر به بخش اصلی جشنواره راه پیدا می نمایند. در نهایت احتمالاً 20 اثر در بخش نهایی بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی حضور خواهند داشت.

دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران درباره شرایط بخش بین الملل این دوره از جشنواره، اظهار کرد: در بخش بین الملل درباره یک فراوری مشترک با کشور ترکیه رایزنی هایی اجرا شده که در صورت تأیید کیفیت، این اثر در بخش بین الملل جشنواره حضور پیدا خواهد نمود.

وی درباره سالن های میزبان اجرا های بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران گفت: در این دوره از جشنواره مرکز تئاتر مولوی، سالن انتظامی خانه هنرمندان ایران، تماشاخانه ایرانشهر، عمارت نوفل لوشاتو و عمارت روبه رو میزبان خواهند بود. صحبت هایی هم با مجموعه تئاتر شهر برای حضور کارگاه نمایش در جشنواره اجرا شده است.

جدی در سرانجام تأکید کرد: به دلیل تعطیلی دانشگاه ها در شرایط کرونایی سالن های دانشگاه ها در این دوره از جشنواره حضور ندارند. جشنواره بیست و سوم با موضوع مرکز تئاتر مولوی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 759

به "تهران میزبان بخش منطقه ها تئاتر دانشگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران میزبان بخش منطقه ها تئاتر دانشگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید