توزیع 450 دستگاه تبلت برای دانش آموزان استثنایی مازندران

به گزارش مجله کامسا، تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه آموزش و پرورش استثنایی مازندران در طرح هدایت رتبه اول را دارد، گفت در حوزه استثنایی 450 دستگاه تبلت و در حوزه آموزش و پرورش عادی بیش از 34 هزار دستگاه تبلت توزیع شده است.

توزیع 450 دستگاه تبلت برای دانش آموزان استثنایی مازندران

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در بخشی از چهاردهمین نشست شورای راهبری که با موضوع گزارش آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران برگزار گشت، بیان کرد: آموزش و پرورش استثنایی مازندران در تحقق شاخص های بسته های تحولی آموزش و پرورش استثنایی بویژه در بسته مشارکت ها عملکرد خوبی داشته است و برگزاری نشست ها با هدف تغییر نگرش در جامعه و آماده سازی سایر دستگاه ها از جمله اقدامات ارزشمند این استان در حوزه مشارکت ها است.

وی با بیان اینکه از 210 مدرسه استثنایی طرح خشت تا بهشت سهم آموزش و پرورش استثنایی مازندران 10 مدرسه است، گفت: از این تعداد 5 مدرسه در حال ساخت است و انتظار می رود برای ساخت 5 مدرسه دیگر از طریق خیرین و سازمان نوسازی مدارس پیگیری های لازم انجام شود. هم چنین ساخت یک سالن ورزشی در این استان در حال انجام است که باید برای اتمام ساخت آن تلاش شود.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به اینکه استان مازندران مدرسه ویژه دانش آموزان طیف اتیسم ندارد، گفت: باتوجه به این یک زمین برای ساخت این مدرسه درنظر گرفته شده است باید برای جذب اعتبارات ساخت این مدرسه تلاش شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استثنایی مازندران در نهضت توان افزایی 111 میلیون تومان اعتبار جذب کرده است، گفت: با توجه به ظرفیت استان مازندران این اعتبار کم است و باید تلاش بیشتری در این زمینه شود.

حسینی با اشاره به سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان گفت: 98.64 درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان استان مازندران دربرنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوبت گیری کرده اند.

جانشین وزیر در طرح هدایت با بیان اینکه آموزش و پرورش استثنایی مازندران در طرح هدایت رتبه اول را دارد، گفت: در حوزه استثنایی 450 دستگاه تبلت و در حوزه آموزش و پرورش عادی بیش از 34 هزار دستگاه تبلت توزیع شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 بهمن 1400 بروزرسانی: 2 بهمن 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 982

به "توزیع 450 دستگاه تبلت برای دانش آموزان استثنایی مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 450 دستگاه تبلت برای دانش آموزان استثنایی مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید