نتایج آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی سال 99 اعلام شد ، ممنوعیت برگزاری فراگیر ارشد پیام نور

به گزارش مجله کامسا، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

نتایج آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی سال 99 اعلام شد ، ممنوعیت برگزاری فراگیر ارشد پیام نور

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر هر خبر این گزارش می توانید تنها روی عنوان آن موضوع کلیک کنید.

امکان اعلام شرایط بومی برای شرکت در آزمون استخدامی مجددا از هشتم دی فراهم شد

متقاضیان شرکت در هشتمین آزمون استخدامی که در بازه زمانی مقرر نسبت به اعلام شرایط بومی خود اقدام نکرده اند می توانند در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون (99/8/10 لغایت 99/10/12)، بر اساس توضیحات مندرج در بند ب اطلاعیه مذکور نسبت به ویرایش منحصراً بند بومی نیز اقدام کنند.

جزئیات چهاردهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع لیسانس اعلام شد

ثبت نام چهاردهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه علوم پزشکی تهران از 6 دی 99 آغاز می شود و تا سرانجام روز دوشنبه 6 بهمن ماه 99 ادامه دارد. این ثبت نام به صورت اینترنتی انجام خواهد شد و داوطلبان با مراجعه به سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران و اسکن مدارک مشروحه می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

نتایج آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی سال 99 منتشر شد

نتایج اولیه آزمون استخدامی قراردادی دانشگاه های علوم پزشکی سال 99 منتشر شد. داوطلبانی که 24 مهر ماه 99 در این آزمون شرکت کرده اند؛ می توانند با مراجعه به مرکز سنجش و آموزش پزشکی نتایج اولیه آزمون مذکور را مشاهده کنند.

دسترسی به متن 450 هزار سرانجام نامه قطع شد

رسول جعفریان رئیس کتابخانه و مرکز اسناد دانشگاه تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: به آگاهی می رساند که به استناد ماده هشت آئین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی از یکم دی ماه دسترسی به تمام متن سرانجام نامه ها و رساله ها در پایگاه اطلاعات علمی ایران (گنج)، شدنی نیست. دسترسی به 450 هزار سرانجام نامه قطع شد.

گزارش ملاحظات برگزاری کنکور نظام قدیم در سال 1400 منتشر شد

مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی طی گزارشی کامل ملاحظات برگزاری کنکور نظام قدیم در سال 1400 را منتشر کرد.

پذیرش دانشجوی فراگیر ارشد پیام نور از سال 1400 لغو شد

براساس مصوبه جلسه 16 تاریخ 10 آبان 99 شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در سال 1399 برای آخرین بار پذیرش به شیوه فراگیر در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور انجام می گیرد. از سال 1400 این نوع پذیرش با توجه به مغایرت با قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور لغو می شود و هیچ موسسه ایی مجاز نیست برای داوطلبان دوره های فراگیر برگزار کند و در صورت مشاهده هر نوع فعالیت برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

زمان برگزاری آزمون استخدامی گروه صنعتی ایران خودرو تغییر کرد

با توجه به وجود افراد مشترک ثبت نام کننده در آزمون استخدامی گروه صنعتی ایران خودرو و آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد ناپیوسته پیام نور سال 1399 (در روز جمعه مورخ 99/11/17)، برگزاری آزمون استخدام قراردادی گروه صنعتی ایران خودرو به روز پنجشنبه مورخ 99/11/16 تغییر پیدا می کند.

2 رشته به آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال 1400 افزوده شد

آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 دانشگاه های علوم پزشکی 30 و 31 اردیبهشت ماه 1400 برگزار خواهد شد. بر این اساس رشته کارشناسی تکنولوژی آموزشی به رشته ھای مجاز برای شرکت در آزمون رشته یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی و رشته کارشناسی زیست جانوری به رشته ھای مجاز برای شرکت در آزمون رشته علوم تغذیه اضافه می شود.

پرونده بازداشت عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در حال طی کردن مراحل قانونی است

سعدالله نصیری قیداری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: وزیر علوم، بنده و افراد دیگر پیگیر موضوع بازداشت استاد دانشگاه هستیم. علت بازداشت این استاد دانشگاه به طور خاص تعیین به ما اعلام نشده است، اما گویا به دلیل کلاسی که در دانشگاه شهیدبهشتی با محتوای ویژه برگزار شده است این استاد دانشگاه را بازداشت کرده اند این پرونده در حال طی کردن مراحل قانونی خود است.

آموزش مهارت افزایی به دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر

سیداحمد معتمدی رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: افزایش مهارت افزایی دانشجویان از دیگر برنامه های راهبردی دانشگاه بشمار می رود که این برنامه به نحوی برنامه ریزی شده است که هر دانشجو پس از فارغ التحصیلی حداقل یک مهارت عمده را کسب کرده باشد. این برنامه در سال جاری ابلاغ و بودجه خوبی نیز برای آن تعیین شده است. براساس این برنامه قرار است هر دانشجو در زمان تحصیل خود در صنعت حضور یابد.

اجرای ساماندهی آموزش عالی و تمرکززدایی از گسترش بدون هدف دانشگاه ها جلوگیری می کند

منصور غلامی وزیر علوم تحققات و فناوری گفت: برنامه هایی که در راستای کاهش تمرکز تصمیم گیری ها در ستاد وزارت و انتقال آن به سطح دانشگاه ها با راهبری دانشگاه تعیین در استان ها پیگیری می شود، با هماهنگی و نظارت شورای ساماندهی اجرا شده تا مجموعه برنامه های تدوین شده اثرگذاری خود را به نحو مطلوب داشته باشند. در این راستا دو برنامه به صورت موازی هم پیش می رود که یکی ساماندهی و دیگری تمرکززدایی است. در تلاش هستیم تا با اجرای مجموعه این برنامه ها کیفی سازی اتفاق بیفتد و از گسترش بدون هدف دانشگاه ها جلوگیری شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 462

به "نتایج آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی سال 99 اعلام شد ، ممنوعیت برگزاری فراگیر ارشد پیام نور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی سال 99 اعلام شد ، ممنوعیت برگزاری فراگیر ارشد پیام نور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید